•  
      منبع خبر : 1005
      تعداد بازدید: 161
      کد: 189656
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
      در آذرماه 98 محقق شد؛

      پاسخگویی به 99 درصد درخواست های مردمی 137 در 72 ساعت

      این آمار نشان می دهد که تعداد درخواست های مردمی مانده در چرخه پیگیری در آذرماه سال جاری، 15 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، در آذرماه سال 98، با پیگیری مرکز 137 توانسته ایم به آمار فوق العاده پاسخگویی 99 درصدی درخواست های شهروندی دست پیدا کنیم.
      پاسخگویی به 99 درصد درخواست های مردمی 137 در 72 ساعت

      سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از پاسخگویی به 99 درصد درخواست های مردمی 137 طی 72 ساعت خبر داد.
      به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد رمضانی با اعلام این خبر اظهار داشت: اتصال سامانه ارتباطات مردمی 137 «سجا» با اتوماسیون اداری «گام»، باعث تسریع در پاسخگویی به درخواست های مردمی در این مرکز شده است و بیشتر پیام های مردمی در بازه زمانی 24 تا 72 ساعت، پاسخگویی می شود.
      وی ضمن اشاره به مقایسه آمار عملکردی مرکز ارتباطات مردمی 137 در آذرماه سال 97 با مدت مشابه سال 98، ادامه داد: این آمار نشان می دهد که تعداد درخواست های مردمی مانده در چرخه پیگیری در آذرماه سال جاری، 15 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، در آذرماه سال 98، با پیگیری مرکز 137 توانسته ایم به آمار فوق العاده پاسخگویی 99 درصدی درخواست های شهروندی دست پیدا کنیم.
      رمضانی تصریح کرد: مناطق 12، 4، ثامن، 7 و 11 در آذر ماه سال جاری به 100 درصد درخواست های مردمی پاسخگویی کرده است، بیشترین درخواست های مانده در چرخه پیگیری مربوط به حوزه معماری و شهرسازی، فنی و عمران، خدمات شهری و اجتماعی فرهنگی بوده است.
      وی ضمن قدردانی از زحمات روسای ادارات و کارشناسان معاونت ها، مناطق، سازمان ها و شرکت های شهرداری در جهت پاسخگویی به موقع به درخواست های مردمی 137، اظهار امیدواری کرد بتوان با ادامه این روند، میزان رضایتمندی شهروندان از مدیریت شهری را روز به روز افزایش داد.
      احمد پورمفردی
       

      کلید واژه ها: 137 - درخواست مردمی - شهرداری مشهد -
      تعداد بازدید: 161
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی: