•  
      منبع خبر : 1003
      تعداد بازدید: 234
      کد: 149849
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
      در پی بارش‌های دو شب گذشته صورت گرفت؛

      برقراری 509 تماس شهروندان مشهدی با مرکز ارتباطات مردمی 137

      بر این اساس، تعداد134 مورد راهنمایی شهروند در لحظه تماس و345 درخواست قابل پیگیری در مدت زمان یاد شده ثبت شد.
      برقراری 509 تماس شهروندان مشهدی با مرکز ارتباطات مردمی 137

      در پی بارش‌های دو شب گذشته و آبگرفتگی معابر 509 تماس با مرکز 137 برقرار شد.
      به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهدمقدس، به دنبال بارش‌های صورت گرفته در 48 ساعت گذشته و آبگرفتگی معابر از ساعت 14:15 بیست و پنجم فروردین ماه تا ساعت 7:15 صبح روز بیست و ششم فروردین ماه تعداد 509 تماس از سوی شهروندان مشهدی با مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد برقرار شد.
      بر این اساس، تعداد134 مورد راهنمایی شهروند در لحظه تماس و345 درخواست قابل پیگیری در مدت زمان یاد شده ثبت شد. همچنین 30 درخواست اعلام پیام به مسئول مربوطه ارسال شده است. ضمن اینکه پرتکرارترین درخواست شهروندان در بازه زمانی یاد شده شامل آبگرفتگی محدوده بولوار توس، آسفالت محدوده بزرگراه شهید چراغچی و سقوط یا احتمال سقوط درخت در محدوده بولوار اندیشه است.
      نجمه کیشی
       

      تعداد بازدید: 234
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .