•  
      منبع خبر : 1005
      تعداد بازدید: 394
      کد: 187896
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
      در راستای اصلاح فرآیند‌های پاسخگویی و افزایش شفافیت صورت گرفت؛

      کاهش 9 ساعته زمان پاسخگویی در شهرداری الکترونیک منطقه 12

      میانگین پاسخگویی به مراحل درخواست ها در دوره الکترونیکی سازی، 9 ساعت کاهش داشته است.
      کاهش 9 ساعته زمان پاسخگویی در شهرداری الکترونیک منطقه 12

      گزارش تحلیل آماری شهرسازی در دو دوره زمانی قبل و بعد از الکترونیکی سازی منطقه12 نشان می دهد، میانگین پاسخگویی به مراحل درخواست ها در دوره الکترونیکی سازی، 9 ساعت کاهش داشته است.
      به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، میانگین زمان پاسخگویی به مراحل درخواست ها در دوره قبل از الکترونیکی سازی و بازه تاریخی یکم شهریور سال جاری تا 28تیرماه، ٢٢ساعت بوده و این میانگین زمان پاسخگویی در بازه 29تیرماه تا 24آبان ماه (بعد از الکترونیکی سازی) به کمتر از ١٣ ساعت کاهش یافته است.

      تعداد بازدید: 394
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      ارزیابی
      امتیاز کسب شده در ارزیابی:
      ارزیابی این مورد:
      1 1
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .