•  
      منبع خبر : 1003
      تعداد بازدید: 89
      کد: 200302
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      در بازدید رئیس اداره هماهنگی مناسبت ها و آموزش شهروندی شهرداری مشهد از مرکز 137 مطرح شد؛

      استفاده از ظرفیت 137 برای آموزش های شهروندی در مشهد / اانتقال روزانه هزار و 500 پیام های فرهنگ شهروندی به شهروندان از طریق 137

      رئیس اداره هماهنگی مناسبت ها و آموزش شهروندی شهرداری مشهد گفت: معتقدیم به خوبی می توان از ظرفیت های اداره ارتباطات مردمی شهرداری شامل مرکز 137 و گروه افکار سنجی، برای آموزش های شهروندی بهره برد.
      استفاده از ظرفیت 137 برای آموزش های شهروندی در مشهد / اانتقال روزانه هزار و 500 پیام های فرهنگ شهروندی به شهروندان از طریق 137

      به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، عطیه نیک جوانی، با بیان این خبر اظهارکرد: در نظر داریم تا مراسمات برگزار شده از سوی شهرداری طی سال گذشته را از نظر شهروندان ارزیابی کنیم و در ادامه مسیر، برنامه های متناسب تر با خواست و نظر شهروندان را اجرا کنیم که در این مسیر از دو بازوی اداره ارتباطات مردمی یعنی گروه افکار سنجی با برگزاری نظرسنجی های تخصصی و همچنین بازخورد گرفته شده از تماس های مردمی 137 با موضوع مراسمات بهره خواهیم گرفت.
      137، بازوی شهرداری در اجرای پویش «نه به پلاستیک»
      وی با اشاره به اینکه نظرسنجی گروه افکار سنجی 137 در حوزه پسماند و تفکیک زباله، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و در نظر داریم این مهم را در سایر حوزه های مدیریت شهری نیز تکرار کنیم، افزود: یکی از برنامه های ما اجرای پویش «نه به پلاستیک» در فروشگاه های «شهر ما» و حوزه اصناف است که لازمه اجرای آن سنجیدن افکار شهروندان و کمک گرفتن از 137 برای اطلاع رسانی این موضوع به مردم است.
      امکان انتقال روزانه هزار و 500 پیام های فرهنگ شهروندی به شهروندان از طریق 137
      در ادامه این نشست، احمد رمضانی فرخد، سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد بیان کرد: فرهنگ شهروندی، همواره از دغدغه های اصلی ما بوده و معتقدیم مرکز 137 با قدمت 24 ساله، جامعه مخاطبین گسترده و اعتماد شهروندان به این مرکز، می تواند در مکالمات روزانه به حدود هزار و 500 شهروند، پیام های مختلف فرهنگ و آموزش شهروندی را منتقل کند.
      وی اضافه کرد: کارشناسان 137، تاب آوری اجتماعی شهروندان معترض و منتقد تماس گیرنده با این مرکز را، طی چند دقیقه مکالمه روانشناسانه و پاسخگویی تخصصی، افزایش می دهند که این مهم باعث افزایش رضایت شهروندان، بعد از تماس با 137، از مدیریت شهری می شود و معمولا اعتراض ها به تشکر ختم می شود.
      رمضانی فرخد با اشاره به اینکه 137، فرصت مناسبی برای اقناع شهروندان است، گفت: برای مشارکت در پویش «نه به پلاستیک»، آماده انجام افکار سنجی برای اطلاع از پیش زمینه ذهنی شهروندان مناطق مختلف شهر و اطلاع رسانی های لازم از طریق ظرفیت درگاه های 137 به شهروندان در مورد پویش هستیم.
       

      تعداد بازدید: 89
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .