•  
      منبع خبر : 1005
      تعداد بازدید: 458
      کد: 197345
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد خبرداد؛

      جذابیت اپلیکیشن «شهرمن» در گرو ارتباط فرهنگی با شهروندان و ارائه آموزش‌های فرهنگی هنری

      معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ارتباط فرهنگی اپلیکیشن با شهروندان و ارائه آموزش‌های فرهنگی هنری سبب جذابیت این اپلیکیشن در نزد شهروندان خواهد شد.
      جذابیت اپلیکیشن «شهرمن» در گرو ارتباط فرهنگی با شهروندان و ارائه آموزش‌های فرهنگی هنری

      به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد محسن مصحفی، در جلسه با مدیران اپلیکیشن شهروندی «شهر من» برای افزایش خدمات و کاربردهای این نرم‌افزار شهری در حوزه اجتماعی و فرهنگی اظهار کرد: سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در بخش‌ها و طرح‌های مختلف از جمله «محله ما»، «شورای اجتماعی محلات» و «گردشگری مشهد» به اپلیکیشن «شهرمن» نیاز دارد.
      وی افزود: اگر خدمات مورد درخواست این سازمان همچون اطلاع‌رسانی در باب خدمات مختلف حوزه‌های گردشگری، توانمندسازی اقشار مختلف جامعه، خدمات مربوط به حوزه‌های فرهنگی ازجمله فرهنگسرای مجازی و کتابخانه‌ها و جشنواره‌های موضوعی توسط اپلیکیشن «شهر من» انجام شود، می‌تواند به پیشبرد برنامه‌های سازمان کمک کرده و سبب افزایش چشمگیر مخاطبان نرم‌افزار شود.
      معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ضمن بیان درخواست توسعه ابزارهای ارتباط با شهروندان و اتصال آنان به باشگاه شهروندی «شهر من» بیان کرد: موضوعاتی مانند ارتباط با سامانه سراج، حوزه سلامت و تربیت‌بدنی، انجام مسابقات پیامکی و طرح‌های نظرسنجی و همچنین تسهیل ارتباط شهروندان و زائران با سامان‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی سازمان به‌ویژه در مباحث گردشگری و مشاوره‌های اجتماعی از اولویت‌های سازمان برای گنجانده‌شدن در لیست خدمات این نرم‌افزار جامع کسب‌وکار و خدمات شهری است.
      مصحفی خاطرنشان کرد: ایجاد زمینه ارتباط مستمر با شهروندان، ارائه خدمات مختلف از قبیل آموزش، مسابقات، مشاوره، نگارخانه مجازی و پخش زنده مراسم و همچنین تسهیل و کمک در موضوع توانمندسازی تولیدکنندگان خانگی و بازاریابی محصولات آنان از دیگر موضوعات درخواستی مدیران سازمان اجتماعی فرهنگی است.
      وی با اشاره به اینکه ارتباط فرهنگی اپلیکیشن با شهروندان و ارائه آموزش‌های فرهنگی هنری سبب جذابیت این اپلیکیشن در نزد شهروندان خواهد شد، تصریح کرد: باید موضوع پیاده‌محوری که از اولویت‌های حوزه اجتماعی شهرداری است، بیشتر روی «شهر من» مورد توجه قرار بگیرد و کلان پروژه «خط عابر پیاده» برای ترغیب مشارکت مردم پررنگ شود.
      معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: همچنین اطلاع‌رسانی از برنامه‌های فرهنگی هنری روزانه در مشهد موجب جلب‌ توجه بسیار خواهد بود و بهتر است فضای ارتباطی بین سازمان و تشکل‌ها نیز روی «شهر من» ایجاد شود.
      مصحفی اظهار کرد: سمن‌های بسیاری در مشهد فعال هستند و استفاده از اپلیکیشن برای اطلاع‌رسانی از خدمات آن‌ها، تسهیل بستر مشارکت سمن‌ها با شهرداری و شناسایی آن‌ها از مواردی است که بهتر است گروه «شهر من» روی آن متمرکز شوند. ضمن اینکه سامانه‌هایی نظیر «مشهدگیشه» که مرجع رویدادهای فرهنگی هنری به‌شمار می‌رود چنانچه با اپلیکیشن مرتبط شوند می‌توانند برای جلب مخاطب «شهر من» مفید واقع شوند. 

      تعداد بازدید: 458
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .