•  
      منبع خبر : 1004
      تعداد بازدید: 426
      کد: 65792
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
      /استقبال از بهار 94/

      مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری خبر داد:
      برقراری 11هزار تماس با مرکز 137 مشهد در ایام نوروز

      در این ایام قریب به 11هزار تماس با این مرکز برقرار شده که در روزهای ابتدایی معضل پسماند و در روزهای بارانی و بارش نزولات آسمانی درخواست تخلیه چاه و رفع آبگرفتگی جز مهم‌ترین مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان بوده است.
      برقراری 11هزار تماس با مرکز 137 شهرداری مشهد در ایام نوروز

      مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد از برقراری 11 هزار تماس با مرکز 137 شهرداری مشهد در ایام نوروز خبر داد.
      به گزارش ستاد خبری استقبال از بهار 94 شهرداری مشهد، مهدی رضوی‎‌کیا بیان کرد: با توجه به تقارن شهادت حضرت فاطمه(س) با روزهای آغازین سال 94 و ورود حدود 6 میلیون زائر به پایتخت معنوی ایران، مرکز ارتباطات مردمی 137 با هدف دریافت آسان مسایل، مشکلات، انتقادات و پیشنهادات شهری، پیگیری سریع و پاسخگویی دقیق در این ایام فعال بوده است.
      وی افزود: در راستای نیل به شعار "شهروند مشارکت جو و شهرداری پاسخگو " این مرکز همسو با سایر واحدها و نهادهای فعال شهرداری مشهد در طی ایام استقبال از بهار به صورت 24 ساعته فعال و پاسخگوی درخواست‌های زائران و مجاوران امام رضا (ع) بوده است.
      مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد در ادامه گفت: در این ایام قریب به 11 هزار تماس با این مرکز برقرار شده که در روزهای ابتدایی معضل پسماند و در روزهای بارانی و بارش نزولات آسمانی درخواست تخلیه چاه و رفع آبگرفتگی جز مهم‌ترین مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان بوده است.
      رضوی‌کیا تصریح کرد: تا پایان تعطیلات رفت و روب و سد معبر نیز بیشترین درصد درخواست‌های مردمی را تشکیل می‌دادند؛ همچنین این مرکز اطلاعات تورهای نیم‌روزه مشهدگردی را در اختیار زائران و مجاوران قرار داده است.
      به گفته وی در این مدت پاسخگویی آنی (راهنمایی در لحظه برقراری تماس) نسبت به سال گذشته رشد 20 درصدی داشته است.
      مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد با اشاره به اقدامات این مرکز در روز طبیعت افزود: مرکز ارتباطات مردمی 137 در روز طبیعت نیز با اطلاع‌رسانی در خصوص مکان‌های مشخص شده جهت تحویل سبزه و دریافت هدایا که توسط سازمان پسماند مشخص شده، همراه همشهریان بوده است.
      رضوی‌کیا خاطرنشان کرد: براساس گزارشات مرکز ارتباطات مردمی 137، درخواست‌های رفع معضل آسفالت در سال 94 نسبت به سال گذشته کمتر شده که نشان از عملکرد خوب شهرداری در ایام تعطیلات نوروزی بوده است.
       

      تعداد بازدید: 426
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      ارزیابی
      امتیاز کسب شده در ارزیابی:
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .