•  
      منبع خبر : 1000
      تعداد بازدید: 582
      کد: 119431
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
      مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در مرکز 137:

      شهروندان برای شارژ من‌ کارت از تلفن همراه استفاده کنند

      یکی از ساکنان خیابان عنصری نیز در تماس با مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد از نوسازی اتوبوس‌های این محدوده و زیباسازی فضای ایستگاه‌های اتوبوس قدردانی کرد.
      شهروندان برای شارژ من‌ کارت از تلفن همراه استفاده کنند

      مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: شهروندان می‌توانند با نصب نرم‌افزار ویژه بر روی تلفن همراه، من‌ کارت خود را شارژ کنند.
      به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی‌اصغر نیشابوری در راستای نهضت پاسخگویی مدیران شهری به شهروندان با حضور در مرکز 137 به تماس‌های مردمی پاسخ گفت.
      در این راستا شهروندی در تماس با 137 از نبود دکه‌های شارژ من کارت در محدوده خیابان کوهسنگی گلایه داشت که نیشابوری در پاسخ گفت: در حال حاضر علاوه بر دکه‌های شارژ مستقیم من کارت شهروندان می‌توانند با نصب نرم افزار ویژه، از طریق گوشی‌های تلفن همراه اقدام به شارژ من‌ کارت کنند.
      یکی از شهروندان از عدم نظافت و نبود وسایل گرمایشی و سرمایشی در خط 86 گلایه داشت که نیشابوری در پاسخ گفت: تلاش می‌کنیم تا نواقص اتوبوس‌های شهری را برطرف کنیم که البته نوسازی اتوبوس‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.
      یکی دیگر از شهروندان طی تماس با مرکز 137 از رانندگان خطوط 38 و 86 به دلیل حرکت آرام و نگه داشتن بیش از حد در ایستگاه‌های اتوبوس گلایه داشت که نیشابوری قول بررسی از موضوع را داد.
      نبود ایستگاه در چهارراه آهن، در مسیر برگشت خط 2 گلایه یکی دیگر از شهروندان بود که طی تماس با مرکز 137 مطرح کرد و مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در پاسخ به این شهروند عنوان کرد: ایستگاه‌های مسیرهای تندرو به فاصله 800 تا 1000 متر تعریف شده و غیر قابل تغییر است.
      یکی از ساکنان شهرک طالقانی رضاشهر، از نبودن خط مستقیم به حرم مطهر در این محدوده گلایه داشت که نیشابوری در پاسخ به این شهروند گفت: شرایط برای گذاشتن خط جدید با توجه به وضعیت ترافیکی سنگین منطقه وجود ندارد.
      شهروند دیگری در تماس با مرکز 137 از نبود سایه‌بان در ایستگاه اتوبوس حد فاصل میدان تلویزیون و جام عسل گلایه و اظهار کرد: رانندگان اتوبوس‌ها به جای دور زدن از میدان، از زیر پل عبور کرده و در ایستگاه‌های این محدوده توقف نمی‌کنند و درخواست داریم به این موضوع رسیدگی شود.
      یکی از شهروندان طی تماس با مرکز ارتباطات مردمی 137 با بیان اینکه در خیابان چراغچی 18 دو مدرسه استثنایی وجود دارد خواستار نصب ایستگاه اتوبوس در نزدیکی این خیابان شد که نیشابوری در پاسخ به این شهروند قول احداث ایستگاه جدید در این محدوده را داد.
      یکی از ساکنان انتهای بولوار امیریه با اشاره به جمعیت زیاد منطقه خواستار احداث ایستگاه و راه‌اندازی خطوط جدید در منطقه شد که مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در پاسخ به این شهروند اظهار کرد: به دلیل اینکه در این محدوده منازل مسکونی به تازگی ساخته شده‌اند و جمعیت مناسبی ساکن نشده، مسافر به اندازه کافی وجود نداشته و دایر کردن یک خط توجیه ندارد.
      شهروند دیگری طی تماس با مرکز ارتباطات مردمی 137 خواستار اصلاح و جایگزینی اتوبوس‌های دودزا به دلیل ایجاد آلودگی هوا در شهر شد که این مدیر شهری در پاسخ گفت: نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در دستور کار شهرداری قرار دارد که متناسب با تخصیص منابع به انجام می‌رسد.
      یکی از ساکنان شهرک شیرین از مامور شارژ من کارت به جهت عدم پاسخگویی صحیح به شهروندان گلایه داشت که نیشابوری در پاسخ قول بررسی موضوع را داد.
      شهروند نابینایی از قطع بودن صدای سامانه اعلام ایستگاه در اتوبوس‌ها گلایه داشت که این مدیر شهری در پاسخ گفت: این سامانه برای رفاه حال شهروندان ایجاد شده و اگر اشکالی نیز وجود دارد برطرف خواهد شد.
      یکی از ساکنان خیابان عنصری نیز در تماس با مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد از نوسازی اتوبوس‌های این محدوده و زیباسازی فضای ایستگاه‌های اتوبوس قدردانی کرد.

       

      تعداد بازدید: 582
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .