•  
      منبع خبر : 1001
      تعداد بازدید: 388
      کد: 122450
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
      رییس شورای اسلامی شهر مشهد:

      مرکز 137 نسبت به گذشته متحول شده است

      137 بین‌‎المللی باعث تسهیل امر زیارت زائران خارجی زبان می‌شود که در این زمینه کمال سپاس را از مدیریت شهری مشهد دارم.
      مرکز 137 نسبت به گذشته متحول شده است

      رییس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به تاثیر مرکز پاسخگویی 137 شهرداری گفت: این مجموعه نسبت به 2 سال گذشته متحول شده است.
      به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدکمال سرویها در جریان آیین رونمایی از طرح‌های حوزه بین‌الملل شهرداری و همچنین برگزاری دومین جشنواره شهرنگار اظهار کرد: این موضوع را می‌توان از بارخوردی که مردم گوشه و کنار شهر به نمایندگان خود در شورای اسلامی شهر می‌دهند، ببینیم و امیدواریم این موضوع قوت قلب خوبی برای مردم باشد.
      وی ادامه داد: در حال حاضر هر کدام از شهروندان که با مرکز 137 تماس می‌گیرند و مشکل خود را در میان می‌گذارند، نهایتا بعد از 2 روز پاسخ لازم به آن‌ها به ارائه می‌شود که این موضوع باعث ارتباط بهتر و مناسب‌تر مدیریت شهری و شهروندان خواهد شد.
      رییس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به سه‌زبانه شدن مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: این کار باعث تسهیل امر زیارت زائران خارجی زبان می‌شود که در این زمینه کمال سپاس را از مدیریت شهری مشهد دارم.

       

      کلید واژه ها: مرکز 137 - شهرداری مشهد -
      تعداد بازدید: 388
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

             


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .