•  
      منبع خبر : 1004
      تعداد بازدید: 356
      کد: 137761
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
      توسط سازمان میادین شهرداری مشهد صورت گرفت؛

      برگزاری کارگاه آموزشی مشتری‌مداری و ارتباط موثر با مشتریان

      هدف از برگزاری این کارگاه، توانمند‌سازی پرسنل فروش فروشگاه‌های «شهر ما»، آشنایی آنها با روش‌های نوین تکریم ارباب رجوع و وفادار کردن مشتری و همچنین تشریح نکات کلیدی جذب و ارتباط موثر با مشتری بود.
      برگزاری کارگاه آموزشی مشتری‌مداری و ارتباط موثر با مشتریان

      مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: با هدف ارتقای سطح مهارت‌های پرسنل اولین کارگاه آموزشی مشتری مداری و ارتباط موثر با مشتریان برگزار شد.
      به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی بیان کرد: در راستای ارتقای سطح مهارت‌های پرسنل و فروشندگان فروشگاه‌های «شهر ما»، اولین کارگاه آموزشی مشتری‌مداری و ارتباط موثر با مشتریان با رویکرد تقویت سطح دانش اقتصادی در جهت جلب مشارکت شهروندان و بروزرسانی دانش بازاریابی که از اولویت‌های سازمان است، را برگزار کردیم.
      وی در ادامه افزود: هدف از برگزاری این کارگاه، توانمند‌سازی پرسنل فروش فروشگاه‌های «شهر ما»، آشنایی آنها با روش‌های نوین تکریم ارباب رجوع و وفادار کردن مشتری و همچنین تشریح نکات کلیدی جذب و ارتباط موثر با مشتری بود.
      مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد در پایان خاطرنشان کرد: 400 نفر از پرسنل فروشگاه‌های «شهر ما» طی 2 روز به مدت 6 ساعت آموزشی با سخنرانی دکتر علیرضا مقدسی از اساتید مدیریت بازرگانی در فرهنگسرای شهر ایمن و زیبا شرکت کردند.

       

      کلید واژه ها: شهر ما - شهرداری مشهد -
      تعداد بازدید: 356
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .