•  
      منبع خبر : 1009
      تعداد بازدید: 305
      کد: 139933
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
      شهردار مشهد مقدس در شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام تاکید کرد؛

      لزوم انجام نظرسنجی برای سنجش میزان آشنایی مردم با رویداد مشهد 2017/ همراهی مدیریت شهری با استاندار در همه امور

      می‌توان از این برند تا 10 سال دیگر که به یکی از شهرهای کشور ارائه شود، استفاده ملی و بین‌المللی کرد.
      لزوم انجام نظرسنجی برای سنجش میزان آشنایی مردم با رویداد مشهد 2017/ همراهی مدیریت شهری با استاندار در همه امور

      شهردار مشهد مقدس بر لزوم انجام نظر سنجی برای سنجش میزان آشنایی مردم با رویداد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام تاکید کرد.
      به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، تقی‌زاده خامسی در شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام اظهار کرد: شهرداری و مدیریت شهری همراه استاندار در همه امور خواهد بود. این هم یکی از همان امور به صورت تاثیرگذار و موثر بوده و این واژه کلیدی بنده برای آینده است.
      وی افزود: در مورد گذشته، گزارشی از آنچه که برای مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام توسط روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد و دبیرخانه این مهم آماده شده است امروز تقدیم استاندار خراسان رضوی می‌شود.
      شهردار مشهد مقدس خاطر نشان کرد: به‌جز پروژه‌هایی که در راستای مشهد 2017 در شهر تکلیف شده که گزارش آن توسط آقای مقدوری، معاون عمرانی استانداری ارائه شد، نزدیک به 90 میلیارد ریال در بخش تبلیغات این حوزه هزینه شده است.
      مردم، رویداد مشهد 2017 را اصلا درک نکرده‌اند
      تقی‌زاده خامسی ادامه داد: واقعا حس نمی‌کنم که مردم مشهد چیزی به‌نام مشهد 2017 را اصلا درک کرده باشند و شما بهتر از من می‌دانید که اگر شهروندان با موضوعی سازگار نشوند جا افتادنش سخت است. هر ماموریتی در جمهوری اسلامی یا کشورهای دیگر، اگر مردم توجیه و سازگار نشوند و خود را با آن موضوع فرم ندهند، ما نمی‌توانیم چیزی را جا بیندازیم.
      وی تصریح کرد: پس اولین تکلیفی که برای معاونت فرهنگی و اجتماعی و مدیریت رابط عمومی و بین الملل شهرداری در این راستا تعریف کرده‌ام این است که یک نظر سنجی از مردم انجام دهند تا ببینیم مردم به چه میزان با مشهد 2017 آشنایی دارند.
      در رویداد مشهد 2017 برای شهرداری مشهد «صفحه‌ای نو» باز کنید
      شهردار مشهدمقدس با تاکید بر مهم بودن انجام این نظر سنجی، گفت: به نظر من با این هزینه‌ای که در شهر برای تبلیغات مشهد 2017 شده است، می‌توانستیم اولین هدفمان را مردم قرار دهیم و به مردم بگوییم که در این حوزه قرار است چه اقداماتی صورت گیرد.
      تقی‌زاده خامسی با اشاره به اینکه دیگر فرصتی از مشهد 2017 باقی نمانده است، ادامه داد: می‌توان از این برند تا 10 سال دیگر که به یکی از شهرهای کشور ارائه شود، استفاده ملی و بین‌المللی کرد. ما آمادگی کامل داریم در این راه قدم برداریم ولی تقاضا داریم که نظر ما هم، از در تصمیم‌گیری‌های این رویداد اعمال شود.
      احمد پورمفردی
       

      کلید واژه ها: مدیریت شهری - مشهد 2017 -
      تعداد بازدید: 305
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
      ارزیابی
      امتیاز کسب شده در ارزیابی:
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .