•  
      منبع خبر : 1003
      تعداد بازدید: 261
      کد: 149515
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
      مدیر طرح‌های توسعه شهری شهرداری مشهد مطرح کرد؛

      نظام جامع پاسخگویی و پایش عملکرد شهرداری مشهد

      اصلاح نواقص احتمالی و فرآیندها زمانبر است و با تجهیز همه مناطق به نظام جامع پاسخگویی تا تابستان امسال، انتظار می‌رود روند پاسخگویی به مردم شفاف‌تر شود.
      نظام جامع پاسخگویی و پایش عملکرد شهرداری مشهد

      مدیر طرح‌های توسعه شهری شهرداری مشهد از اجرای نظام جامع پاسخگویی و پایش عملکرد شهرداری مشهد در تمامی مناطق شهر خبر داد.
      به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مریم عرب احمدی با بیان این مطلب، گفت: طرح مذکور توسط معاونت برنامه‌ریزی و و توسعه سرمایه انسانی و مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی و با همکاری مدیریت طرح‌های توسعه شهری معاونت شهرسازی و معماری از سال گذشته اجرای آزمایشی نظام جامع پاسخگویی و پایش عملکرد با هدف شفاف‌سازی فرآیندها و کوتاه کردن روندهای اداری در منطقه 9 کلید خورد و این نظام پاسخگویی تا تابستان امسال در تمامی مناطق شهر مشهد و دفاتر پیشخوان شهرسازی شهر راه‌اندازی می‌گردد.
      وی در ادامه بیان کرد: مناطق 3 و 8 نیز به نظام جامع پاسخگویی و پایش عملکرد تجهیز شدند و تا پایان هفته نیز این امکان در منطقه 12 مشهد فعال خواهد شد.
      مدیر طرح‌های توسعه شهری شهرداری مشهد با اشاره به اینکه بررسی عملکرد کارکنان به لحاظ کیفی و کمی در این نظام پاسخگویی به دقت مورد توجه قرار می‌گیرد، گفت: تجربه اجرای نظام پاسخگویی در منطقه 9 مشهد طی سال گذشته نشان داد رضایتمندی ارباب رجوع در حد قابل توجهی رشد داشته است.
      عرب احمدی خاطرنشان کرد: با اجرای این شیوه، مراجعه ارباب رجوع به دفاتر شهرسازی و نواحی شهرداری کاهش یافته و پیشرفت کار به صورت مرحله به مرحله از زمان تشکیل پرونده تا حصول نتیجه از طریق پیامک به آنان اطلاع داده می‌شود.
      وی در ادامه اظهار کرد: همچنین مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد 137 نیز بازخوردهای لازم را دریافت می‌کنند و کم و کیف اطلاع‌رسانی را از ارباب رجوع جویا می‌شوند تا نسبت به رفع نواقص احتمالی اقدام شود.
      مدیر طرح‌های توسعه شهری شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: اصلاح نواقص احتمالی و فرآیندها زمانبر است و با تجهیز همه مناطق به نظام جامع پاسخگویی تا تابستان امسال، انتظار می‌رود روند پاسخگویی به مردم شفاف‌تر شود.
      نجمه کیشی

       

      تعداد بازدید: 261
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .