•  
      منبع خبر :
      تعداد بازدید: 628
      کد: 149720
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
      در نشست مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد مقدس با معاونان صدا و سیمای خراسان رضوی مطرح شد؛

      لزوم تبدیل روابط عمومی شهرداری به روابط عمومی شهر مشهد

      اطلاع رسانی خدمات شهری و فعالیت های شهرداری مشهد به مردم می تواند منجر به امیدآفرینی در بین مردم شهر شود.
      لزوم تبدیل روابط عمومی شهرداری به روابط عمومی شهر مشهد

      مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد مقدس در نشست با معاونان صدا و سیمای خراسان رضوی از تدوین برنامه هایی با هدف ارتقاء سطح فرهنگ شهرنشینی در مشهد خبر داد.
      به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد مقدس، محمدرضا فرهادی نیا در دیدار با معاونین صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی اظهار داشت: اطلاع رسانی خدمات شهری و فعالیت های شهرداری مشهد به مردم می تواند منجر به امیدآفرینی در بین مردم شهر شود.
      وی افزود: شهردار مشهد مقدس معتقد است که تمام اقدامات اخیر شهرداری در راستای انجام وظیفه این ابر سازمان صورت گرفته است و ما در ادامه خدمات رسانی به زائران و مجاوران مصمم هستیم.
      وی با تاکید بر این که در ارتباط و همکاری با صدا و سیما قصد داریم موضوع محور پیش برویم، ادامه داد: در نظرداریم روابط عمومی شهرداری را به روابط عمومی شهر تبدیل کنیم که یکی از برنامه ها در این راستا، ارتقاء فرهنگ شهرنشینی از طریق سرمایه گذاری بر روی فرهنگ شهروندی و تهیه برنامه های مختلف می باشد.
      این مقام مسئول از تولید 13 برنامه رادیویی و توزیع و پخش آن در اتوبوس هاو تاکسی ها مشهد در نوروز ۹۷ خبرداد و گفت: تولید چسبانک (استکیر ) با هدف معرفی قابلیت های شهر با تاکید بر هویت مشهدی نیز از جمله اقدامات خلاقانه در سال جدید بوده است
      اقدامات شهرداری قابل تقدیر است
      معاون خبر صدا و سیمای خراسان رضوی نیز در ادامه این نشست تصریح کرد: خدمات زیبای حوزه فضای سبز و اقدامات فرهنگی شهرداری در ایام نوروز ۹۷ بسیار جالب توجه و قابل تقدیر بوده است.
      وی اظهار داشت؛ ارایه خدمات و مدیریت حضور بیش از هفت میلیون زائر در کنار سه میلیون مجاور در شهر مشهد کار دشواری است و از طرفی تامین امنیت ، اسکان و مدیریت ترافیک همزمان با زیباسازی شهر توسط شهرداری نیازمند برنامه ریزی منسجمی و تلاش و پشتکار زیاد است که این همت جای تقدیر و تشکر دارد.
      ابوترابی؛ معاون سیمای سازمان صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی نیز در ادامه این جلسه با بیان این که برنامه های شهرداری را باید به طور موضوعی و متناسب با هر فعالیت انتخاب و تولید کنیم، گفت: همکاری شهرداری مشهد با صدا و سیما همواره مورد تقدیر و بسیار نزدیک بوده است. تولید برنامه هایی مانند شهر ما، شهر بهشت، بهار فیروزه‌ای و دیگر برنامه های موضوعی از نشانه های این همکاری و تعامل صمیمانه می باشد

      تعداد بازدید: 628
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .