•  
      منبع خبر : 1004
      تعداد بازدید: 444
      کد: 150756
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
      مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد مطرح کرد؛

      اطلاع‌رسانی فرآیند اخذ پروانه با اجرای طرح جامع پاسخگویی و پایش عملکرد شهرداری

      در گذشته شهروند تنها تقاضای خود را برای دریافت پروانه‌ها و گواهی‌ها به شهرسازی ارائه می‌کرد و بعد از آن ارتباطی دوسویه با شهروند برقرار نمی‌شد اما با اجرای طرح نظام جامع پاسخگویی و پایش عملکرد شهرداری مشهد ارتباط شهروند با شهرداری بازخوردسنجی می‌شود.
      اطلاع‌رسانی فرآیند اخذ پروانه با اجرای طرح جامع پاسخگویی و پایش عملکرد شهرداری

      مدیر دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد از اطلاع‌رسانی فرآیند اخذ پروانه و گواهی‌ها با با اجرای طرح جامع پاسخگویی و پایش عملکرد شهرداری خبر داد.
      به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهدمقدس، هدی پیروی در جلسه آموزشی نظام جامع پاسخگویی و پایش عملکرد شهرداری مشهد که عصر امروز در فرهنگسرای ترافیک برگزار شد، بیان کرد: براساس دو سند بالادستی میز خدمت و تصویب‌نامه طرح تکریم ارباب رجوع که به همه ارگان‌های دولتی از جمله شهرداری‌ها ابلاغ شده، طرح نظام جامع پاسخگویی و پایش عملکرد شهرداری مشهد از دی ماه سال گذشته به صورت پایلوت در منطقه 9 مشهد اجرایی شده است.
      وی افزود: این طرح که با همکاری معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری مشهد اجرایی شده و در حال حاضر مناطق 3، 8، 5 و 12 نیز میزبان آن است.
      مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد با بیان اینکه طرح مذکور به صورت جامع و به کمک دفاتر پیشخوان شهرسازی رقم می‌خورد، عنوان کرد: این طرح به منظور برقراری ارتباط متقابل با شهروندانی است که برای دریافت مجوزها و گواهی‌ها به دفاترشهرسازی مراجعه می‌کنند و ارباب رجوع ما هستند.
      پیروی تصریح کرد: اولین درگاه ورودی شهروندان برای اخذ تمام پروانه‌ها و گواهی‌ها غیر از مواردی که در قالب فرآیندهای الکترونیک تجمیع شده، دفاتر خدمات شهرسازی هستند.
      وی در توضیح این طرح گفت: در گذشته شهروند تنها تقاضای خود را برای دریافت پروانه‌ها و گواهی‌ها به شهرسازی ارائه می‌کرد و بعد از آن ارتباطی دوسویه با شهروند برقرار نمی‌شد اما با اجرای طرح نظام جامع پاسخگویی و پایش عملکرد شهرداری مشهد ارتباط شهروند با شهرداری بازخوردسنجی می‌شود.
      مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین در این طرح شهروندی که از ابتدا وارد مجموعه شهرداری مشهد می‌شود باید اطلاع داشته باشد که تا انتهای فرآیند چه مراحلی را باید طی کند و چه مدارکی را آماده کند که در گذشته متاسفانه این اتفاق رخ نداده بود.
      پیروی اضافه کرد: با توجه به این مهم دفاتر شهرسازی و ادارات شهرسازی‌ مناطق مشهد باید اطلاعات شهروند را دقیق ثبت و براساس نوع مجوز و گواهی‌ها بروشورهای فرآیند پیش رو را ارائه کنند.
      وی ادامه داد: توقع در این طرح این است که هر ارباب رجوع به هر ارگانی که مراجعه می‌کند متوجه شود دقیقا چه مراحلی را طی خواهد کرد و در انتها این فرآیند چه مقدار زمان می‌برد.
      مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد گفت: در این راستا تمام این مراحل و زمان فرآیند به شهروند پیامک می‌شود و بعد از اتمام زمان اعلام شده از شهروند نظرسنجی می‌شود.
      فرزانه نثاری
       

      تعداد بازدید: 444
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .