•  
      منبع خبر : 1004
      تعداد بازدید: 192
      کد: 151275
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
      درخواست شهروندان برای افزایش ساعت سرویس‌دهی خطوط قطارشهری مشهد؛

      مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری: به منظور تعمیر و نگهداری ناوگان، زمانی برای افزایش سرویس‌دهی خط یک نداریم/ افزایش ساعت سرویس‌دهی خط دو در ماه‌های آینده

      از ساعت 23 تا 4 صبح قطارها باید به منظور تعمیر و نگهداری، عیب‌یابی و همچنین نظافت و شست و شو در آشیانه مستقر شود؛ همچنین طول مسیر خط نیز باید بازرسی شود تا در صورت وجود مشکل، اقدامات لازم صورت بگیرد.
      مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری: به منظور تعمیر و نگهداری ناوگان، زمانی برای افزایش سرویس‌دهی خط یک نداریم/ افزایش ساعت سرویس‌دهی خط دو در ماه‌های آینده

      مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: به منظور تعمیر، نگهداری و نظافت ناوگان و همچنین نبود تقاضای بالای سفر بعد از ساعت 22 امکان افزایش ساعت سرویس‌دهی خط یک قطارشهری مشهد را نداریم.
      به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهدمقدس، وحید مبین‌مقدم در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص افزایش ساعت سرویس‌دهی خطوط قطارشهری مشهد تصریح کرد: برخی از شهروندان درخواست افزایش ساعت سرویس‌دهی خط یک و دو قطارشهری مشهد را دارند اما برای این موضوع محدودیت‌هایی وجود دارد.
      وی افزود: آخرین سرویس‌دهی از خط یک قطارشهری مشهد ساعت 22 است اما عملا تا قطار به طور کامل از خط خارج شود ساعت 23 خواهد بود.
      مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: از ساعت 23 تا 4 صبح قطارها باید به منظور تعمیر و نگهداری، عیب‌یابی و همچنین نظافت و شست و شو در آشیانه مستقر شود؛ همچنین طول مسیر خط نیز باید بازرسی شود تا در صورت وجود مشکل، اقدامات لازم صورت بگیرد.
      مبین‌مقدم اضافه کرد: با این وجود دیگر زمانی برای افزایش ساعت سرویس‌دهی نداریم.
      وی با بیان اینکه زمان سرویس‌دهی قطارشهری مشهد براساس استاندارد تعیین شده است، گفت: غیر از ایام خاص مانند زمان سال تحویل و مناسبت‌های مختلف که به دلیل بالا بودن حجم تقاضا ساعت سرویس‌دهی افزایش پیدا می‌کند، در روزهای عادی تقاضا به اندازه‌ای نیست که نیاز به افزایش ساعت سرویس‌دهی باشیم.
      مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد تصریح کرد: در کنار آن تعداد ناوگان قطارشهری مشهد نیز محدود است و در حال حاضر 60 واگن در این خط به شهروندان سرویس‌دهی می‌کند؛ این در حالی است که برای کاهش زمان رسیدن قطار به ایستگاه و همچنین سرویس‌دهی مطلوب در توسعه خط یک نیازمند 120 دستگاه واگن هستیم.
      مبین‌مقدم در خصوص افزایش ساعت سرویس‌دهی در خط دو قطارشهری مشهد عنوان کرد: سرویس‌دهی خط دو قطارشهری مشهد به مراتب مانند خط یک افزایش پیدا خواهد کرد.
      وی تصریح کرد: در زمان افتتاح خط دو قطارشهری مشهد هم‌زمان با زمستان سال 95، زمان سرویس‌دهی این خط 7 تا 10 صبح بود که بعد از بهره‌برداری رسمی اتصال خط دو به یک قطارشهری مشهد ساعت سرویس‌دهی افزایش پیدا کرد و در حال حاضر 6 صبح تا 18 است.
      مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: طبق پیش‌بینی صورت گرفته مقرر شده تا 3 الی 4 ماه آینده ساعت سرویس‌دهی خط دو قطارشهری مشهد مانند خط یک تا ساعت 22 افزایش و زمان رسیدن قطار به ایستگاه به 10 دقیقه کاهش پیدا کند.
      فرزانه نثاری
       

      تعداد بازدید: 192
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .