•  
      منبع خبر : 1009
      تعداد بازدید: 248
      کد: 151643
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
      در شب و روز گذشته صورت گرفت:

      تماس 186 شهروند با مرکز 137 در اثر بارندگی‌های اخیر

      با دریافت این درخواست‌ها توسط کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد مقدس، این موارد به واحدهای مربوطه در شهرداری، مناطق و سازمان‌های مربوطه ارجاع داده شده و با تلاش پرسنل سختکوش شهرداری مشهد در اسرع وقت مرتفع گردید.
      تماس 186 شهروند با مرکز 137 در اثر بارندگی‌های اخیر

      در اثر بارندگی‌های اخیر، 186 شهروند با مرکز 137 تماس گرفتند.
      به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، در پی بارش‌های اخیر، مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری در حالت آماده‌باش قرار گرفت که از ساعت 14 دیروز 24 اردیبهشت‌ماه جاری تا ساعت 9 صبح روزجاری، 186درخواست مرتبط با بارندگی توسط تماس‌های شهروندان به این مرکز اعلام شد.
      این تماس‌ها شامل 136 درخواست رفع آبگرفتگی معابر، 33 درخواست رفع خطر نشست خطرناک و نصب علائم هشدار دهنده و تخلیه چاه، 13 درخواست سقوط درخت و شاخه‌‌های آن و 4 درخواست جمع‌آوری گل و لای جوی و بازکردن مسیر جوی بوده است.
      با دریافت این درخواست‌ها توسط کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد مقدس، این موارد به واحدهای مربوطه در شهرداری، مناطق و سازمان‌های مربوطه ارجاع داده شده و با تلاش پرسنل سختکوش شهرداری مشهد در اسرع وقت مرتفع گردید.
      گفتنی است همشهریان می‌توانند موضوعات مرتبط با مدیریت شهری، شهرداری و شورای اسلامی شهر خود اعم از انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر را در تماس با شماره 137 اعلام کرده و با دریافت شماره پیگیری، پاسخ مناسب را در زمان مناسب دریافت نمایند.
      احمد پورمفردی
       

      تعداد بازدید: 248
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .