•  
      منبع خبر : 1009
      تعداد بازدید: 133
      کد: 156030
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
      شهردار مشهد مقدس در مراسم رونمایی از سامانه میز کار یکپارچه شهرداری:

      نیازمند تعریف راه‌های جدید ارتباطی میان شهرداری و مردم هستیم / اولین قدم در راستای تحقق شعار شهر هوشمند، هوشمند سازی شهرداری است

      تلاش شده است تا همه سامانه‌های فعال شهرداری مشهد روی یک پلتفرم قرار گیرند، البته اجرای این طرح، کار سختی است زیرا نیروهای انسانی که با پلتفرم قدیمی سال‌ها کار می‌کردند باید آموزش لازم را برای کار با پلتفرم جدید ببینند.
      نیازمند تعریف راه‌های جدید ارتباطی میان شهرداری و مردم هستیم / اولین قدم در راستای تحقق شعار شهر هوشمند، هوشمند سازی شهرداری است

      شهردار مشهد مقدس گفت: نیازمند تعریف راه‌های جدید ارتباطی میان شهرداری و مردم هستیم زیرا از ضعف در این حوزه رنج می‌بریم.
      به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، تقی‌زاده خامسی در مراسم رونمایی سامانه میزکار یکپارچه شهرداری اظهار داشت: در گذشته بیش از 140 سامانه در شهرداری مشهد وجود داشت که در حال حاضر تعداد این سامانه‌ها به 108 رسیده است اما تا کنون هر کدام از این سامانه‌ها به صورت مستقل عمل کرده و عملا راه خود را می‌رفتند و ارتباطی با یکدیگر نداشتند.
      وی افزود: در این اقدام تلاش شده است تا همه سامانه‌های فعال شهرداری مشهد روی یک پلتفرم قرار گیرند، البته اجرای این طرح، کار سختی است زیرا نیروهای انسانی که با پلتفرم قدیمی سال‌ها کار می‌کردند باید آموزش لازم را برای کار با پلتفرم جدید ببینند.
      شهردار مشهد مقدس ادامه داد: در کمتر دستگاهی دیده‌ام که این تعداد سامانه وجود داشته باشد و هر کدام نیز به طور مجزا کار خود را انجام دهد، لذا در اولین قدم در داخل شهرداری کار یکپارچه‌سازی این سامانه‌ها انجام می‌شود.
      لزوم ادامه ارتباط مستقیم شهرداران مناطق با مردم
      تقی‌زاده خامسی تصریح کرد: ماموریت دیگری که به معاونت برنامه‌ریزی داده شده این است که طرحی برای ارتباط مردم با شهرداری ارائه نمایند زیرا ارتباط ما با مردم کمی ضعیف است و خواسته‌های مردم با آنچه که ما دنبال می کنیم ممکن است در بسیاری از موارد فاصله داشته باشد.
      وی اضافه کرد: این مهم جز با نظرسنجی و وجود جایی که مردم بتوانند با آن تماس گرفته و پاسخ مناسب دریافت نمایند، ممکن نیست. در حال حاضر مرکز 137 به دریافت و پیگیری تماس‌های مردمی مشغول است اما نتیجه لازم بدست نمی‌آید.
      هوشمندسازی شهرداری از مسیر میز کار یکپارچه می‌گذرد
      تقی‌زاده خامسی ابراز کرد: باید به سمتی برویم که مردم هم بتوانند خواسته‌های خود را مطرح نمایند. البته دیگر روش‌های قدیمی برای برقراری ارتباط مدیران با مردم منسوخ شده است و باید به دنبال روش‌های جدید برای ارتباط با مردم بود ولی توصیه می‌کنم شهرداران مناطق تا حاکم شدن روش جدید ارتباطی با مردم، به همان روش‌های قدیم ارتباط خود را با مردم ادامه دهند.
      وی با اشاره به اینکه اجرای طرح یکپارچه‌سازی سامانه‌های شهرداری کار خوبی است که نتیجه مطلوب آن، در گرو همکاری همه حوزه‌های شهرداری می‌باشد، اذعان داشت: شعار ما هوشمندسازی بوده است که اولین قدم در این راستا، هوشمندسازی خودمان است زیرا سیستم ما، سیستم هوشمندی نیست و راه هوشمندسازی شهرداری هم از مسیر همین میز یکپارچه می‌گذرد.
      لازم به ذکر است سامانه میز کار یکپارچه شهرداری مشهد در این مراسم توسط شهردار مشهد رونمایی گردید.
      احمد پورمفردی
       

      تعداد بازدید: 133
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      1 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .