•  
      منبع خبر : 1004
      تعداد بازدید: 173
      کد: 156576
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
      رییس اداره رسانه اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد:

      روزنامه شهرآرا و اداره رسانه شهرداری دو بال رسانه‌ای مدیریت شهری هستند

      کارشناسان و خبرنگاران این اداره سال‌هاست در این حوزه قلم می‌زنند و نسبت به زوایا و مسائل مختلف مدیریت شهری آشنایی کامل دارند لذا این یک فرصت و ظرفیت بی‌بدیلی است که می‌تواند روزنامه شهرآرا در صفحات شهری خود از آن استفاده کند.
      روزنامه شهرآرا و اداره رسانه شهرداری دو بال رسانه‌ای مدیریت شهری هستند

      رییس اداره رسانه اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: روزنامه شهرآرا و اداره رسانه شهرداری دو بال رسانه‌ای مدیریت شهری هستند که می‌توانند در کنار یکدیگر و با هماهنگی کامل فعالیت کنند.
      به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد رهنما در بازدید مدیرعامل موسسه فرهنگی شهرآرا از اداره رسانه شهرداری به مناسبت روز خبرنگار بیان کرد: حضور شما در اداره رسانه شهرداری را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم که این حضور مقدمه‌ای برای تعامل سازنده روابط عمومی شهرداری و موسسه شهرآرا باشد.
      وی افزود: در دوره مدیریت جدید موسسه شهرآرا خوشبختانه شاهد ارتقاء کیفیت و تنوع اطلاع‌رسانی در زمینه‌های مختلف هستیم. 
      رییس اداره رسانه اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد با بیان اینکه ذائقه مخاطبان در رابطه با بحث رسانه و اطلاع‌رسانی متفاوت است، عنوان کرد: موسسه شهرآرا این موضوع را به خوبی درک کرده و در همین راستا با چاپ ضمائم مختلف در روزنامه شهرآرا و نیز تبلیغات محیطی موثر و متفاوت توانسته در زمینه اطلاع‌رسانی گام‌های مثبتی بردارد
      وی همچنین با اشاره به اینکه اداره رسانه شهرداری به طور ویژه به اطلاع‌رسانی درباره فعالیت‌های مدیران شهری می‌پردازد، گفت: کارشناسان و خبرنگاران این اداره سال‌هاست در این حوزه قلم می‌زنند و نسبت به زوایا و مسائل مختلف مدیریت شهری آشنایی کامل دارند لذا این یک فرصت و ظرفیت بی‌بدیلی است که می‌تواند روزنامه شهرآرا در صفحات شهری خود از آن استفاده کند.
      رییس اداره رسانه اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد مقدس تصریح کرد: روزنامه شهرآرا و اداره رسانه شهرداری دو بال رسانه‌ای مدیریت شهری هستند که می‌توانند در کنار یکدیگر و با هماهنگی کامل فعالیت کنند؛ هم‌افزایی بیشتر بین این دو بخش می‌تواند نتایج بسیار خوبی را در زمینه آگاهی بخشی مردم شهر در پی داشته باشد.
      رهنما به موضوع ارتقاء آموزش در حوزه روابط عمومی شهرداری مشهد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در دوره مدیریت جدید اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد، آموزش علمی و نیز ارتقاء کیفیت اطلاع‌رسانی در دستور کار قرار گرفته و این‌ موضوع باعث تعامل بیشتر با رسانه‌های محلی و ملی در زمینه پوشش اخبار و گزارشات مربوط به  پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شده‌ است.
      وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد یک منبع مهم و سایت مرجع دیگر رسانه‌ها است که روزانه اخبار مهم این پایگاه در رسانه‌های مختلف منتشر می‌شود.
      فرزانه نثاری

      تعداد بازدید: 173
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .