•  
      منبع خبر : 1009
      تعداد بازدید: 348
      کد: 158171
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
      مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد عنوان کرد

      تلاش شهرداری مشهد برای معرفی شهر بهشت به عنوان شهر خلاق در حوزه رسانه و ادبیات

      این دفتر با برگزاری هفته های خلاقیت سعی دارد تا پیشنهادها و ایده های دریافتی را در مرحله اول از کارکنان شهرداری و پس از آن از شهروندان مشهدی جمع آوری و آنها را به مرحله اجرا در آورد.
      تلاش شهرداری مشهد برای معرفی شهر بهشت به عنوان شهر خلاق در حوزه رسانه و ادبیات

      مدیر کل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد گفت: تلاش شهرداری مشهد برای معرفی شهر بهشت به عنوان شهر خلاق در حوزه رسانه و ادبیات است.
      به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، هدا پیروی در رابطه با برگزاری هفته های خلاقیت که به همت معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد برگزار می شود، اظهار کرد: در یونسکو شبکه ای به نام شهرهای خلاق جهانی وجود دارد که7 آیتم را برای خلاق بودن بودن شهرها ارایه کرده و شهرها می توانند در این آیتم ها تلاش کرده و خلاق باشند.
      وی افزود: شهرداری مشهد به دنبال این است که شهر بهشت را در حوزه ادبیات و رسانه به عنوان شهر خلاق معرفی نماید.
      مدیرکل نوسازی، تحول سازمانی شهرداری مشهد به آیتم های مطرح شده از سوی یونسکو اشاره کرد و گفت: رسانه، ادبیات سینما، موسیقی، صنایع و هنرهای بومی ، طراحی و معماری و غذا از آیتم های مطرح شده جهانی هستند ،که هم اکنون شهر رشت به عنوان شهر خلاق غذا و اصفهان در حوزه صنایع و هنرهای بومی توانسته اند به عنوان شهر خلاق انتخاب شوند.
      پیروی خاطر نشان کرد: پس از بررسی های به عمل آمده و مطالعات گسترده، مقرر شد که شهر مشهد در حیطه شهر خلاق فعالیت کرده و سعی بر آن است که در حوزه ادبیات و رسانه بتواند این امتیاز را به دست آورد، به همین دلیل این مهم نیازمند جمع آوری محتویات در رابطه با موضوعات ادبیات و رسانه می باشد.
      وی تصریح کرد: در حال حاضر،گروه شهر خلاق زیر نظر دفتر نوسازی و تحول سازمانی فعالیت خود را آغاز کرده و دارای سه ماموریت، شامل تدوین نظام پیشنهادهای سازمانی و ایده های شهری، شهر خلاق و برندینگ شهری می باشد.
      مدیر کل نوسازی، تحول سازمانی شهرداری مشهد با بیان اینکه اعضای گروه همگی جوان بوده و از شور و شوق فراوانی برای ارائه و اجرای ایده ها برخوردار هستند، گفت: این دفتر با برگزاری هفته های خلاقیت سعی دارد تا پیشنهادها و ایده های دریافتی را در مرحله اول از کارکنان شهرداری و پس از آن از شهروندان مشهدی جمع آوری و آنها را به مرحله اجرا در آورد.
      پیروی یادآور شد: نخستین هفته خلاقیت ویژه کارمندان شهرداری مشهد به همت معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد برگزار شده و خوشبختانه با استقبال خوبی که از سوی مدیران ارشد شهرداری مشهد از این اقدام انجام شد، انتظار می رود تا برگزاری هفته های بعدی خلاقیت از سوی حوزه های دیگر شهرداری انجام شود.
      مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد خاطر نشان کرد:بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است تا پایان سال، هفته ای یک بار این ‌برنامه برگزار شده و تیم ها در قالب گروه های استارت آپی بایکدیگر به رقابت بپردازند.
      پیروی در پایان گفت: امروز نخستین مرحله هفته خلاقیت با حضور ۲۰ تیم از کارمندان معاونت ها و مناطق شهرداری مشهد برگزار شد. 

      تعداد بازدید: 348
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .