•  
      منبع خبر : 1012
      تعداد بازدید: 301
      کد: 158181
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
      شهردارمشهد مقدس در همایش نماز و ارتقاء فرهنگ شهروندی با حضور ائمه جماعات شهرداری خواستارشد

      اهمیت جلب رضایت مردم در نمازها بازگو شود

      بعضی اوقات پاسخ یک استعلام را می شود به سرعت داد اما ارباب رجوع جواب نمی گیرد و کارها را پیچ می اندازند تا مردم از راه دیگر جواب بگیرند، کارمندان زحمتکش شهرداری خودشان باید جلوی اینگونه رفتارها بایستند تا حیثیت اکثریت کارکنان حفظ شود؛
      اهمیت جلب رضایت مردم در نمازها بازگو شود

      شهردار مشهد مقدس گفت: باید اهمیت جلب رضایت مردم در نمازها بازگو شود
      به ک
      گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، تقی زاده خامسی در همایش نماز و ارتقاء فرهنگ شهروندی بیان کرد: بی انصافی است مردم عوارض پرداخت کنند و ما از ان ارتزاق کنیم، اما برای حل مشکلاتشان گرفتار بروکراسی شوند
      وی تصریح کرد: در دو منطقه شهرداری پاسخگویی الکترونیک به صورت پایلوت اجرا خواهد شد.
      تقی زاده خامسی افزود: شما در نقاط مختلف شهرداری نماز جماعت برپا می کنید لذا می توانید با استفاده از احادیث گ، روایات وآیه های قرآن با تکیه بر خدمت به مردم، به کارکنان شهرداری اموزش دهید که وظایفشان را با سرعت بیشتری برای جلب رضایت مردم انجام دهند.
      شهردار مشهد مقدس اضافه کرد: حقوق کارکنان، مدیران، معاونان و شهردار از محل عوارضی است که شهروندان پرداخت می کنند، بی انصافی است که مردم را برای پاسخگویی به خواسته هایشان گرفتار بروکراسی اداری کنیم.
      وی ادامه داد: طی یازده ماهی که به عنوان شهردار مشهد مشغول کار هستم به دنبال این بوده ایم که ارتباط فیزیکی شهروندان را با شهرداری برای انجام کارهایشان کمتر کنیم زیرا اکنون ودر دنیای مدرن و با وجود اینترنت لازم نیست مردم برای گرفتن استعلام، پروانه وپایانکار در شهرداری حضور پیدا کنند در همین راستا در دو منطقه شهرداری پاسخگویی الکترونیک به صورت پایلوت اجرا خواهد شد.
      تقی زاده خامسی با بیان اینکه نظام و جایگاه های مسئولیتی که در آن قرار داریم حاصل خون شهداست، اظهار کرد: اینکه هر جا بنشینیم و در لفظ بگوییم شهدا شمع محفل بشریت هستند، ولی کاری برای مردم انجام ندهیم و حداقل درخواست انها که راه اندازی امورشان است، با بن بست روبرو شود، راهی که انها جانشان را دادند را نرفته ایم
      شهردار مشهد مقدس گفت: این مردم هستند که نظام را نگاه می دارند اگر ناراضی باشند و ببینند رشوه، فساد ، زد و بند و دلالی، جایگزین ضوابط و خدمت شده است، قضاوتشان نسبت به کارکنان تغییر خواهد کرد.
      تقی زاده خامسی تصریح کرد: درخواست من ازائمه جماعات این است که در نماز جماعت هایی که برپا می کنند در میان احادیث و روایات اهمیت خدمت وجلب رضایت مردم را متذکر شوند .
      وی با اشاره به اینکه از وضعیت حاکم بر شهرداری مشهد راضی نیستم، افزود: از صبح تا شب فعالیت می کنیم تا خدمتی ارائه شود اما باز هم کفایت نمی کند و خبر یک رشوه خواری خستگی را دو چندان میکند لذا از شما تقاضا دارم که در این مسیر به ما کمک کنید زیرا مطالبی که در راستای اهمیت خدمت به مردم با استفاده از احادیث وروایات به کارکنان بیان کنید موثر است.
      تقی زاده خامسی اضافه کرد: بعضی اوقات پاسخ یک استعلام را می شود به سرعت داد اما ارباب رجوع جواب نمی گیرد و کارها را پیچ می اندازند تا مردم از راه دیگر جواب بگیرند، کارمندان زحمتکش شهرداری خودشان باید جلوی اینگونه رفتارها بایستند تا حیثیت اکثریت کارکنان حفظ شود؛ شهروندان در همه اوقات شبانه روز به خدمات شهرداری نیاز دارند این سروکار داشتند باعث شده که مشکلات نیزبزرگ نمایی شود.
      شهردار مشهد مقدس گفت: برای سرعت بخشیدن به پاسخگویی به شهروندان به این سمت حرکت می کنیم تا بدنه شهرداری را از نیروهایی که کار مردم را راه اندازی نمی کنند پاک کنیم ،لذا از شما می خواهیم کاری کنید تا آنهایی که قابل اصلاح هستند اصلاح شوند؛ غالب کارکنان شهرداری انسان های با وجدانی هستند و اقلیتی خدمات انها را بیرنگ میکنند.
      مجید خبیری 

      تعداد بازدید: 301
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
      ارزیابی
      امتیاز کسب شده در ارزیابی:
      ارزیابی این مورد:
      2 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .