•  
      منبع خبر : 1004
      تعداد بازدید: 234
      کد: 161590
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
      عضو شورای شهر مشهدمقدس ضمن پاسخگویی به شهروندان در مرکز ارتباطات تلفنی 137 شهرداری مطرح کرد؛

      ترجیح منافع شهر به منافع شخصی از سوی شهروندان

      اطلاعات ارسالی این مرکز با نمونه‌گیری های موردی از سطح شهر انطباق و همراستایی دارد که این تطابق نشان از خدمت صادقانه و بدون جهت‌گیری این مرکز است.
      ترجیح منافع شهر به منافع شخصی از سوی شهروندان

      عضو شورای شهر مشهدمقدس گفت: بخش زیادی از تلفن‌های ثبت شده در مرکز 137 نشان از دغدغه‌مندی شهروندان نسبت به مسائل شهری و موضوعاتی بود که تمامی مردم ذی‌نفع آن بودند و منفعت شخص و فرد خاصی در آن دخیل نبود.
      به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احسان اصولی ظهر امروز و در «چهارشنبه های پاسخگویی» که هر هفته با حضور اعضای شورای شهر مشهد در مرکز 137 برگزار می‌شود، ضمن حضور در این مرکز، به تلفن های شهروندان پاسخ داد و به مشکلات و مسائل آنها رسیدگی کرد.
      اصولی در پایان این گفتگوی 2 ساعته به گفتگو با خبرنگار ما پرداخت و اظهارکرد: بسیار خرسندم که فرصتی پیدا شد تا برای سومین مرتبه طی 14 ماه فعالیت شورای پنجم در این مرکز به گفتگو مستقیم با شهروندان بپردازم.
      وی با بیان اینکه بازخوردگیری از فعالیت‎‌ها در تمامی فرآیندهای مدیریتی، اتفاقی تاثیرگذار در تصمیم‌گیری‌های مدیران و جهتگیری سیاست‌های هر مجموعه‌ای است، گفت: خوشبختانه مرکز تلفنی 137 شهرداری مشهد این نقش را خوبی در عرصه مدیریت شهری ایفا می‌کند و نظرات شهروندان درخصوص تصمیمات و سیاست‌گذاری های شورای شهر را به اعضای شورا منعکس می‌نماید.
      اصولی خاطرنشان کرد: آمار و اطلاعات ثبت شده در این مرکز نشان از جهتگیری‌ها و سمت‌وسوی خواسته های شهروندان است؛ یکی از وظایف شورای شهر درکنار حوزه تقنینی، بعد نظارتی بوده و بوسیله مرکز 137 می‌توان نسبت به نوع و کیفیت ارتباط مردم با مجموعه های مختلف شهرداری اشراف بیشتری پیدا کرد و درصدد ارتقاء و رفع نقایص احتمالی برآمد.
      رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهدمقدس ضمن تمجید از عملکرد مرکز 137، افزود: اطلاعات ارسالی این مرکز با نمونه‌گیری های موردی از سطح شهر انطباق و همراستایی دارد که این تطابق نشان از خدمت صادقانه و بدون جهت‌گیری این مرکز است.
      اصولی در ادامه با بیان اینکه افزایش حس تعلق‌پذیری و هم‌افزایی در بطن شهر یکی از رویکردهای محوری و اساسی است که شورای پنجم از ابتدای فعالیت خود در پی آن بوده، گفت: این سیاست پیوسته در تعامل اعضای شورا و مدیران شهری تاکید شده است و نتیجه آن را در مرکز 137 شهرداری شاهد هستیم.
      وی اظهارکرد: بسیار خرسندم که امروز بخش زیادی تلفن‌ها نشان از دغدغه‌مندی شهروندان نسبت به مسائل شهری و موضوعاتی بود که تمامی مردم ذی‌نفع آن بودند و منفعت شخص و فرد خاصی در آن دخیل نبود؛ این مهم، ثمره و نتیجه جهتگیری جدید و هدف‌گذاری فرهنگی است که در مشهد بنیان شده و امیدواریم در آینده تاثیرات بیشتری در سطح شهر و جامعه شاهد باشیم. 

      تعداد بازدید: 234
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .