•  
      منبع خبر : ۱۰۰۹
      تعداد بازدید: 328
      کد: 162005
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
      در نشست نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با مدیرعامل مترومادرید مطرح شد؛

      3 توصیه مدیرعامل مترو مادرید برای قطار شهری مشهد / برای ۱۰۰ سال آینده خطوط مورد نیاز شهر را برنامه ریزی کنید

      مترو این شهر، دارای ۳۱۰ ایستگاه است و روزانه بیش از ۲ میلیون نفر مسافر را از طریق ۲۴۰۴ قطار جابه‌جا می‌کند.
      3 توصیه مدیرعامل مترو مادرید برای قطار شهری مشهد / برای ۱۰۰ سال آینده خطوط مورد نیاز شهر را برنامه ریزی کنید

      مدیرعامل مترو مادرید در نشست با نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، 3 توصیه برای مترو مشهد مطرح کرد.

      مدیرعامل مترو مادرید در نشست با نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، 3 توصیه برای مترو مشهد مطرح کرد.
      به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حمیدرضا موحدی‌زاده با حضور در کشور اسپانیا نشستی با الوارو روئیز مارونو، مدیرعامل شرکت متروی کلان‌شهر مادرید داشت و در این‌ ارتباط اظهار کرد: امکان تبادل دانش، مهارت، تجربه و همکاری در مراحل ساخت، تجهیز، نگهداری، بهره‌برداری و توسعه خطوط قطار شهری متروی مادرید و مشهد وجود دارد‌.
      وی با بیان اینکه متروی مادرید بیش از ۱۰۰ سال قدمت و بیش از ۳۰۰ کیلومتر طول دارد، افزود: مترو این شهر، دارای ۳۱۰ ایستگاه است و روزانه بیش از ۲ میلیون نفر مسافر را از طریق ۲۴۰۴ قطار جابه‌جا می‌کند.
      موحدی‌زاده با اشاره به اینکه مترو مادرید بیش از 2 هزار راننده قطار تربیت‌ کرده است، بیان کرد: 75 درصد از مردم و شهروندان مادرید در فاصله ۵۰۰ تا ۶۰۰ متری به ایستگاه مترو دسترسی دارند و مادرید دارای ۱۳ خط اصلی و ۱۰ خط کرکانیاس (قطارهای محلی که مرکز شهر را به حومه شهر پیوند می‌دهد‌) است.
      مدیرعامل مترو شهر مادرید نیز در این نشست سه توصیه به مترو شهر مشهد مطرح کرد و ادامه داد: سعی کنید در ابتدای برنامه‌ریزی یک چشم‌انداز کامل حمل و نقل درون‌شهری برای خودتان داشته باشید. برای ۱۰۰ سال آینده هر چقدر خط لازم دارید فکر کنید. به‌طور مثال برای ۴۰ خط فکر کنید و هر ۲ سال یک خط آن را بسازید.
      وی افزود: نکته دوم اینکه تعداد و کیفیت نیروهای متخصص مترو را افزایش دهید تا در آینده بازیچه شرکت‌های سازنده مترو نشوید و قادر باشید بر آن‌ها مدیریت، کنترل و نظارت داشته باشید.
      مارونو با اشاره به نکته سوم با بیان اینکه روی خطوط تمام اتوماتیک باید فکر شود، تصریح کرد: هرچند در ابتدا این موضوع بسیار هزینه‌بر است، اما در درازمدت هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و همچنین همیشه بهره‌بردارتان کنار سازندگان مترو باشند تا تکنولوژی، دانش و فن ساخت مترو را یاد بگیرند.
       

      تعداد بازدید: 328
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      2 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .