•  
      منبع خبر : 1009
      تعداد بازدید: 117
      کد: 163146
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
      رییس کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد در مرکز 137 شهرداری:

      137، مرکزی برای پاسخگویی حرفه‌ای به درخواست‌ها و مشکلات شهروندان است

      حضور در این مرکز، دید وسیعتری به ما مدیران و اعضای شورای شهر می‌دهد تا در آینده بتوانیم برای حل مسائل و مشکلات شهر و ساکنان آن و همچنین زائران، برنامه‌ریزی بهتری انجام دهیم.
      137، مرکزی برای پاسخگویی حرفه‌ای به درخواست‌ها و مشکلات شهروندان است

      رییس کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد گفت: مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری، مرجعی برای پاسخگویی حرفه‌ای به درخواست‌ها و پیگیری حل مشکلات شهروندان است.
      به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید محسن حسینی پویا که در پنجمین هفته از اجرای طرح «چهارشنبه‌های پاسخگویی»، به تماس‌های مردمی، درخواست‌ها، مشکلات آنها پاسخ می‌داد، در مورد اهمیت پاسخگویی مدیران شهری و اعضای شورای شهر در مرکز 137 به تماس‌های شهروندان، اظهار داشت: شورای شهر یکی از وظایفش ارتباط با مردم است چون رامده از مردم هستیم لذا می‌خواهیم حرف مردم را نیز بزنیم.
      وی افزود: یکی از راه‌های برقراری این ارتباط، حضور در میان مردم و شهروندان از طریق حضور در شهر و جامعه است اما از این طریق نمی‌توان به صورت حرفه‌ای تمام خواسته‌های مردم را استخراج کنیم.
      حسینی پویا تاکید کرد: 137 جایی است که به صورت حرفه‌ای و منطقی، همه خواسته‌ها و مشکلات مردم را دریافت و استخراج نموده و با پیگیری مستمر، به آنها پاسخگویی می‌کند.
      وی ادامه داد: حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهری در این مرکز برای پاسخگویی به تماس‌های شهروندان، بسیار کارساز می‌باشد زیرا در اینجا با تنوع موضوعات مطرح شده مواجهیم و بیش از پیش با واقعیات شهر آشنا می‌شویم، از مسائل مربوط به کارکنان شهرداری گرفته تا مشکلات مربوط به پیمانکاران، کارکنان بخش خصوصی، شهروندان مناطق و محلات مختلف.
      رییس کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد عنوان کرد: حضور در این مرکز، دید وسیعتری به ما مدیران و اعضای شورای شهر می‌دهد تا در آینده بتوانیم برای حل مسائل و مشکلات شهر و ساکنان آن و همچنین زائران، برنامه‌ریزی بهتری انجام دهیم.
      حسینی پویا اذعان داشت: یقینا بهبود تخصصی و فنی مرکز 137 توسط کارشناسان این مرکز و پیشنهادات آنها با حمایت‌ها مدیران میسر است اما نکته حایز اهمیت این است که مردم دوست دارند پاسخ تماس‌های خود با این مرکز را به موقع دریافت نمایند.
      وی گفت: لذا باید اگر موضوعی که در درخواست‌های شهروندان به مرکز 137 منعکس شده بود، بلافاصله قابل پاسخگویی و حل بود، که به شهروند پاسخ داده می‌شود، اما اگر این مشکل حل نشد باید مکانیزمی در شهرداری تعریف شود تا این مسئله شهروند مورد نظر، به صورت سلسله مراتبی، جهت پاسخگویی به مدیران ارشد مجموعه انعکاس یابد تا در نهایت اگر نتیجه مطلوب حاصل بعد از مدت زمانی معین حاصل نشد، نهایتا موضوع به شهردار مشهد منعکس گردد.
      حسینی‌پویا افزود: باید به تماس‌های مردمی با مرکز 137، ضمانت اجرایی بدهیم. همین انعکاس درخواست‌های پاسخ داده نشده به مدیران بالاتر، خود باعث اهتمام بیشتر مدیران مربوطه در پاسخگویی به تماس‌های مردمی و در نهایت کاهش اعداد تماس‌های ورودی به این مرکز خواهد شد.
      احمد پورمفردی
       

      تعداد بازدید: 117
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .