•  
      منبع خبر : 1012
      تعداد بازدید: 502
      کد: 172369
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
      مدیرعامل شرکت بهره‌‎برداری قطارشهری مشهد؛

      بلیت خط یک و دو قطارشهری مشهد از 23 فروردین افزایش پیدا می‎کند

      بهای واقعی تمام شده هر نفر سفر، در سال 1398، معادل 2400تومان است که این مبلغ بدون در نظر گرفتن سرمایه‌گذاری اولیه پروژه قطارشهری مشهد می‌باشد که از این بهای تمام شده مبلغ 1600 تومان آن توسط شهرداری تامین و تنها مبلغ 800 تومان آن توسط مسافران پرداخت می‌شود.
      بلیت خط یک و دو قطارشهری مشهد از 23 فروردین افزایش پیدا می‎کند

      مدیرعامل شرکت بهره‌‎‏برداری قطارشهری مشهد از افزایش 150 تومانی بهای بلیت خط یک و دو قطارشهری مشهد از 23 فروردین 98 خبر داد.
      به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وحید مبین‌مقدم گفت: بهای واقعی تمام شده هر نفر سفر، در سال 1398، معادل 2400تومان است که این مبلغ بدون در نظر گرفتن سرمایه‌گذاری اولیه پروژه قطارشهری مشهد می‌باشد که از این بهای تمام شده مبلغ 1600 تومان آن توسط شهرداری تامین و تنها مبلغ 800 تومان آن توسط مسافران پرداخت می‌شود.
      وی تصریح کرد: با توجه به این مهم طبق مصوبه شورای اسلامی که در اواخر سال گذشته به تصویب رسید، هزینه بهای بلیت خط یک و دو قطارشهری مشهد از 23 فروردین 98، از 650 تومان به 800 تومان افزایش پیدا خواهد کرد.
      مبین مقدم در خصوص بهای بلیت تک سفره گفت: برخی از شهروندان که تمایلی به خرید من کارت ندارند، از بلیت تک سفره استفاده می‌کنند که در حال حاضر قیمت آن 1000تومان است.
      مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد تصریح کرد: در راستای افزایش قیمت بهای خدمات، هزینه بلیت تک سفره نیز 1200 تومان خواهد شد. برای بلیت‎های تک سفره 400 تومان دیگر بابت هزینه چاپ بلیت، پشتیبانی و دیگر موارد توسط سازمان فاوا محاسبه می‌شود.

      وی با بیان اینکه ماموریت این شرکت ارائه خدمات مطلوب، ایمن، سریع و به‌موقع به مسافران و مجاوران است، افزود: با توجه به افزایش هزینه تامین قطعات یدکی مورد نیاز تجهیزات و ناوگان قطارشهری مشهد که عمدتا از خارج از کشور و به صورت ارزی تامین می‌شود، با شرایط فعلی و در صورت عدم افزایش قیمت بلیت تحقق این امر با مشکلاتی مواجه خواهد شد.
      مبین‌مقدم گفت: شورای اسلامی شهر مشهد، شرکت بهره‌برداری قطارشهری را مکلف کرده است با توجه به اتصال خط یک و 2 قطارشهری مشهد و ایجاد شبکه مترویی به منظور رعایت عدالت در پرداخت کرایه توسط مسافران، در سال جدید سیاست کسر کرایه بلیت را براساس طرح‌های نوین پرداخت (براساس مسافت، منطقه و یا زمان استفاده ) به شورای اسلامی شهر ارائه تا پس از تصویب و تکمیل زیرساخت های لازم اجرایی شود.

      مجید خبیری

      تعداد بازدید: 502
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .