•  
      منبع خبر : 1012
      تعداد بازدید: 210
      کد: 173855
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
      مدیرعامل سازمان پایانه‎های مسافربری شهرداری؛

      توسعه روش‌های غیرحضوری برای فروش بلیت/ حذف 5 درصد سهم پایانه‏‎ها از عوارض بلیت مسافر، خدمات‏رسانی را دچار مشکل می‎کند

      مشکلاتی از جمله ایجاد دلال و مزاحمت برای مسافران، افزایش انتظار مسافر در پایانه‏‎ها، امکان نداشتن نظارت و برنامه‎ریزی مناسب جهت سرویس‏‎‏دهی به مسافران به‎ویژه در ایام خاص، ایجاد بستر برای کلاهبرداری و همچنین چهره نامناسب پایانه‌ها با حضور دلالان و جارچی‌ها ایجاد می کند .
      توسعه روش‌های غیرحضوری برای فروش بلیت/ حذف 5 درصد سهم پایانه‌ها از عوارض بلیت مسافر، خدمات‏رسانی را دچار مشکل می‎کند

      مدیرعامل سازمان پایانه‏‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: حذف 5 درصد سهم پایانه‎ها از عوارض بلیت مسافر، خدمات‏‎رسانی به مسافران را دچار مشکل می‏‎کند.
      به گزارش پایگاه اطلاع‏‌رسانی شهرداری مشهد، محسن شریعتی امروز در نشست اتحادیه پایانه‏‎‏های مسافربری شهرداری‎های کشور، افزود: در لایحه جدید قانون مالیات بر ارزش افزوده که توسط دولت به مجلس ارائه شده و در دستورکار قرار گرفته است، یکی از موضوعات پیش‎بینی شده حذف عوارض 5 درصد مسافر است که درصورت تصویب و اجرایی شدن مشکلات زیادی را در خدمات‎رسانی به مسافران ایجاد می‏‌کند لذا باید این موضوع در اسرع وقت پیگیری شود.
      وی اضافه کرد: یکی دیگر از چالش‎هایی که پایانه‎های مسافربری با آن روبه‎رو هستند؛ هزینه‎های سنگین حامل‎‏های انرژی است که علیرغم اینکه تمام روش‎های بهینه‎سازی مصرف انرژی و کاهش آن مورد توجه قرار گرفته و باز هم هزینه‎های حامل انرژی در پایانه‎ها رقم‎های قابل توجهی است که باید از سوی اتحادیه مورد بررسی قرار گیرد و راهکارهایی برای آن اندیشیده شود.
      شریعتی با بیان اینکه براساس نظرسنجی‎های انجام شده در پایانه امام رضا(ع) حدود 70 درصد از خرید بلیت‏‌ها توسط مسافران به‎صورت حضوری در پایانه انجام می‎‏شود، اظهارکرد: این موضوع مشکلاتی را از جمله ایجاد دلال و مزاحمت برای مسافران، افزایش انتظار مسافر در پایانه‏‎ها، امکان نداشتن نظارت و برنامه‎ریزی مناسب جهت سرویس‏‎‏دهی به مسافران به‎ویژه در ایام خاص، ایجاد بستر برای کلاهبرداری و همچنین چهره نامناسب پایانه‌ها با حضور دلالان و جارچی‌ها ایجاد می کند .
      مدیرعامل سازمان پایانه‏‎های مسافربری شهرداری مشهد ادامه داد: با توجه به توسعه تکنولوژی و گسترش فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک در سال‎های اخیر روش‏های خرید غیرحضوری متعددی در کشور توسعه پیدا کرده است که می‏‎توان از این روش‎ها برای فروش بلیت استفاده کرد که بر این اساس پایانه‎‏های مسافربری مشهد هم در حال حرکت به این سو است.
      مجید خبیری

      تعداد بازدید: 210
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .