•  
      منبع خبر : 1004
      تعداد بازدید: 98
      کد: 175120
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۸/۰۲/۲۹

      بیانیه پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

      سلامت یک دستگاه به اتصال اجزای آن و همنوایی و همسازی آنها ارتباط دارد. روابط عمومی‌ها می‌توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص‌کننده روش‌ها و نقص‌های دستگاه مربوط خود باشند.
      بیانیه پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

      پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری به مناسبت روز ملی روابط عمومی بیانیه‌ای را صادر کرد و از این روز به عنوان روز بزرگداشت ارزش‌ها، مردمداری، احترام به افکار عمومی،‌ روز تکریم گفت و شنود و روز تعامل و همفکری یاد کرد.
      به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، در متن این بیانیه چنین آمده است:
      "هرساله بیست وهفتم ماه که می‌رسد یادآور تلاش بی‌وقفه مدیران روابط عمومی‌ها است، علیرغم اینکه روابط عمومی در ادارات و سازمان‌ها به عنوان چشم بینا و در حقیقت پیشانی هر مجموعه هستند اما زحمات و تلاش‌های این قشر زحمتکش به چشم نمی‌آید و در روزی که خاص روابط عمومی است شاید تبریکی گفته شود و به همین مقداربسنده شود.
      در این راستا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) فرمودند: روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی وزارتخانه از یک سو و از سوی دیگر منعکس‌کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می‌گذرد. سلامت یک دستگاه به اتصال اجزای آن و همنوایی و همسازی آنها ارتباط دارد. روابط عمومی‌ها می‌توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص‌کننده روش‌ها و نقص‌های دستگاه مربوط خود باشند.
      روز بیست و هفتم اردیبهشت، روز بزرگداشت مردم‌داری، احترام به افکار‌عمومی، روز تکریم گفت و شنود و روز تعامل، همفکری و همراهی است و تداعی کننده اهمیت و نقش روز افزون آن در دانش بشری است که با به خدمت گرفتن انواع هنرها، به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف تبدیل شده و امروزه تصور فعالیت هیچ نهاد و سازمانی بدون فعالیت‌های این بخش، اعم از ارزیابی قدرت و ضعف سازمان ها تا شکل دهی افکار عمومی و برقراری ارتباطات درون و برون سازمانی، بیش از پیش دور از ذهن می نماید.
      این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را به عنوان هنر هشتم مرور کنیم. امروزه نقش روابط عمومی درتصمیمات استراتژیک سازمان، نقشی موثرقلمداد می‌شود و جایگاه روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی بر مبنای حرکت‌های علمی و حرفه‌ای از مشخصه‌های جدید روابط عمومی درعصر ارتباطات قلمداد می شود. روابط عمومی صاحب سبک، به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان وجامعه، مسوولیتی خطیر درفرآیند تصمیم‌گیری مدیران و شناخت افکارعمومی به عهده دارد. ‌نمادهای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو سازوکارهایی همچون توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم‌مداری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی است که بدون هیج شک و تردیدی ماموریت انجام آن به عهده مدیریت روابط عمومی سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و دیگر مراکز اجتماعی، سیاسی، فرهنگی،‌ اقتصادی و مجموعه سازمان های دولتی و خصوصی است.
      ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای عرصه روابط عمومی، این روز را به همه تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی های دوایر زیر مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تبریک عرض نموده ؛ برای این عزیزان آرزوی موفقیت و پیروزی داشته و امید است که با همت خانواده بزرگ روابط عمومی شعار " رونق تولید " عملی شود."
       

      تعداد بازدید: 98
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      3 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .