•  
      منبع خبر : 1009
      تعداد بازدید: 196
      کد: 175984
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
      طی دو ماهه نخست سال 98 محقق شد؛

      ثبت 137 هزار تماس در مرکز 137 شهرداری مشهد

      در میان مراجع مختلف، منطقه 2 مشهد با سه هزار و 736 درخواست و سازمان اتوبوسرانی با یک هزار و 388 پیام ، دارای بیشترین تعداد درخواست‌های مردمی ثبت شده در میان مناطق و سازمان‌های شهرداری بوده‌اند.
      ثبت 137 هزار تماس در مرکز 137 شهرداری مشهد

      سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از ثبت بیش از 137 هزار تماس در مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری طی دو ماهه اول سال 98 خبر داد.
      به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد امین نجیب به اعلام این خبر افزود: در دو ماهه نخست سال جاری، 137 هزار و 25 تماس در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد، 137، ثبت شده است.
      گره‌گشایی از 14780 مشکل شهری در دو ماهه نخست سال
      وی افزود: پیگیری 54 هزار و 710 تماس گرفته شده از سوی شهروندان با این مرکز در این مدت، منجر به گره گشایی از 14 هزار و 780 مشکل ریز و درشت شهری در گوشه و کنار شهر شده است.
      نجیب تصریح کرد: در میان مراجع مختلف، منطقه 2 مشهد با سه هزار و 736 درخواست و سازمان اتوبوسرانی با یک هزار و 388 پیام ، دارای بیشترین تعداد درخواست‌های مردمی ثبت شده در میان مناطق و سازمان‌های شهرداری بوده‌اند.
      55 درصد درخواست‌های شهروندان در حوزه خدمات شهری است
      وی ادامه داد: بیشترین مطالبات مردم از مدیریت شهری در دو ماهه نخست سال جاری که به مرکز 137 انعکاس یافته شامل موضوعات فضای سبز، ساخت و ساز، آسفالت، رفت و روب و نظافت بوده است که به مراجع مربوطه برای رسیدگی و پاسخگویی به شهروندان ارجاع شد.
      سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد خاطرنشان ساخت: 55 درصد درخواست‌های مردمی در حوزه معاونت خدمات و محیط زیست شهری، 15 درصد در حوزه معاونت فنی و عمران، حدود 12 درصد در حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک و حدود 11 درصد نیز در حوزه معاونت شهرسازی و معماری بوده است.
      تماس روزانه 912 شهروند با 137
      نجیب بیان کرد: طی دو ماه گذشته به طور میانگین روزانه 912 شهروند با شماره‌گیری 137، سئوالات، پیشنهادات و انتقادات شهری خود را مطرح، ثبت و کد رهگیری دریافت کرده‌اند و به صورت میانگین روزانه دو هزار و 284 عملیات شامل دریافت، پیگیری و پاسخگویی در این مرکز بر روی تماس‌های شهروندان صورت گرفته است.
      وی در مورد رکورد بیشترین تماس گرفته شده توسط شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی 137 در یک روز نیز گفت: این رکورد طی دو ماه گذشته با برقراری یک هزار و 332 تماس از سوی شهروندان در روز 25 فروردین ماه ثبت شد و همچنین رکورد بیشترین تماس و عملیات ثبت شده در یک روز در مرکز 137 طی دو ماهه اول سال 98 نیز به روز 21 اردیبهشت ماه با 4 هزار و 61 تماس و پیام ثبت شده اختصاص دارد.
      احمد پورمفردی
       

      تعداد بازدید: 196
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .