•  
      منبع خبر : 1009
      تعداد بازدید: 226
      کد: 176320
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
      در جهت تسریع پاسخگویی به درخواست‌های مردمی صورت می‌گیرد؛

      اتصال سامانه «سجا» 137 به نرم افزار اتوماسیون اداری «گام» شهرداری

      در روش جدید، پس از دریافت پیام‌های مردمی و ثبت آن در سامانه جامع ارتباطات مردمی « سجا »، با توجه به اتصال ایجاد شده ما بین این سامانه با نرم‌افزار اتوماسیون اداری کارکنان شهرداری « گام »، درخواست شهروند بلافاصله به مسئول مربوطه در منطقه یا سازمان یا شرکت شهرداری به صورت سیستمی ارجاع داده می‌شود.
      اتصال سامانه «سجا» 137 به نرم افزار اتوماسیون اداری «گام» شهرداری

      با هدف تسریع و تسهیل پیگیری و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی وارده به مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد، 137، نرم افزار سامانه جامع این مرکز به نام « سجا» به نرم افزار اتوماسیون اداری « گام » شهرداری متصل می‌شود.
      به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد امین نجیب، سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد با اعلام این خبر اظهار داشت: در حال حاضر روال کار در مرکز ارتباطات مردمی 137 به این صورت است که تماس‌های مردمی توسط کارشناسان واحد دریافت، ثبت شده و توسط کارشناسان واحد پیگیری، از مسئولان و واحدهای مربوطه در مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری، پاسخ‌خای لازم جهت ارائه به شهروند اخذ می‌گردید که گاها این پروسه زمانبر می‌شد.
      وی افزود: با همکاری معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد، در جهت کاستن از زمان پاسخگویی به درخواست‌های مردمی، در روش جدید، پس از دریافت پیام‌های مردمی و ثبت آن در سامانه جامع ارتباطات مردمی « سجا »، با توجه به اتصال ایجاد شده ما بین این سامانه با نرم‌افزار اتوماسیون اداری کارکنان شهرداری « گام »، درخواست شهروند بلافاصله به مسئول مربوطه در منطقه یا سازمان یا شرکت شهرداری به صورت سیستمی ارجاع داده می‌شود.
      نجیب در مورد مزایای اجرای این طرح گفت: با عنایت به رویکرد شهروند محوری این دوره از مدیریت شهری، این طرح موجب تسریع و تسهیل پاسخگویی به درخواست‌های مردمی 137 با توجه به مشخص شدن مسوول مستقیم پاسخگویی به تفکیک هر خدمت در هر مرجع می‌گردد که مسئول مربوطه نیز تنها زمان 72 ساعت برای پاسخگویی فرصت دارد و در غیر این صورت، درخواست‌های مردمی پاسخ داده نشده وی، به مدیر مربوطه بالاتر ارجاع داده می‌شود و در نهایت دستگاه نظارتی شهرداری نیز بر این روند کنترل خواهد داشت.
      وی با اشاره به اینکه این طرح هم اکنون به صورت آزمایشی در سازمان پارک‌ها و فضای سبز و همچنین منطقه 6 شهرداری مشهد کلید خورده و سپس فراگیر خواهد شد، خاطرنشان ساخت: از این پس مسئول پاسخگویی به شهروند، "روسای ادارات" و "مسوولین امور" در ستاد، مناطق، سازمان ها، شرکت ها و موسسات وابسته شهرداری خواهند بود و مرکز ارتباطات مردمی 137 درگاه دریافت درخواست‌های مردمی و انتقال پاسخ پیام به شهروند خواهد بود. عملکرد افراد نیز در میزان همکاری با 137 برای پاسخگویی به درخواست‌های مردمی سنجیده شده و آیتم‌های تشویق و تنبیه برای این مهم در نظر گرفته می‌شود.
      احمد پورمفردی 

      تعداد بازدید: 226
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .