•  
      منبع خبر : 1009
      تعداد بازدید: 594
      کد: 177979
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
      مدیر بازرسی شهرداری بندرعباس در بازدید از مرکز 137 مشهد تاکید کرد:

      مرکز 137 شهرداری مشهد، الگویی برای شهرداری های کشور است/ 137، سریعترین و آسانترین راه برای رسیدگی به درخواست های شهروندان

      آماده همکاری با شهرداری مشهد در زمینه انتقال تجربیات مراکز 137 بوده و معتقدیم با تقویت هر چه بیشتر این مراکز، بخشی از مراجعات شهروندان به شهرداری کاهش یافته و در نتیجه از رفت و آمدهای غیرضروری در شهر و اتلاف وقت شهروندان جلوگیری به عمل می‌آید.
      مرکز 137 شهرداری مشهد، الگویی برای شهرداری های کشور است/ 137، سریعترین و آسانترین راه برای رسیدگی به درخواست های شهروندان

      مدیر بازرسی شهرداری بندرعباس گفت: مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد، الگویی برای شهرداری های کشور به حساب می آید.
      به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، اکبری در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد با اشاره به تلاش 24 ساعته کارشناسان این مرکز برای پاسخگویی به درخواست‌های زائران و مجاوران رضوی، بیان داشت: مراکز 137، آسانترین، سریعترین و کم هزینه‌ترین راه شهروندان هر شهر برای بیان سئوالات، انتقادات و پیشنهاداتشان در حوزه مدیریت شهری است.
      وی افزود: خوشبختانه در بازدیدی که از مرکز 137 شهرداری مشهد داشتم، به گواه آمار و مشاهدات عینی، دریافتم این مرکز در سرعت و کیفیت پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان، الگویی برای مراکز 137 سایر شهرهای کشور محسوب می شود.
      اکبری ادامه داد: آماده همکاری با شهرداری مشهد در زمینه انتقال تجربیات مراکز 137 بوده و معتقدیم با تقویت هر چه بیشتر این مراکز، بخشی از مراجعات شهروندان به شهرداری کاهش یافته و در نتیجه از رفت و آمدهای غیرضروری در شهر و اتلاف وقت شهروندان جلوگیری به عمل می‌آید، که تجربیات ارزشمند 137 شهرداری مشهد برای 137 شهرداری بندرعباس راهگشا خواهد بود.
      وی در پایان نظافت و رفت و روب، فضای سبز و ... شهر مشهد را مطلوب ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: یقینا بخشی از این توفیقات با پیگیری درخواست های مردمی از طریق مرکز 137 محقق شده است.
      لازم به ذکر است در این بازدید، محمد امین نجیب، سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد نیز توضیحاتی درباره تاریخچه و وظایف و همچنین نحوه فعالیت 24 ساعته مرکز 137 مشهد ارائه نمود و در مورد آخرین اقدامات صورت گرفته در این مرکز از جمله اتصال سیستم اتوماسیون اداری «گام» به سامانه ارتباطات مردمی «سجا» توضیحاتی ارائه کرد.
      احمد پورمفردی  

      تعداد بازدید: 594
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .