•  
      منبع خبر : 1012
      تعداد بازدید: 225
      کد: 178490
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
      مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد اعلام کرد:

      ورود و خروج 600 هزار زائر توسط پایانه های مشهد طی 5 روز گذشته

      در ایام دهه کرامت به ویژه شب و روز میلاد حضرت رضا (ع) با همکاری آستان قدس رضوی میان زائران و مسافران در پایانه امام رضا (ع) و راه ابریشم شیرینی و شکلات و اقلام متبرک آستان قدس توزیع خواهد شد.
      ورود و خروج 600 هزار زائر توسط پایانه های مشهد طی 5 روز گذشته

      مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: طی 5 روز گذشته از دهه کرامت 600 هزار زائر از طریق پایانه‌ها به مشهد وارد یا خارج شده‌اند.
      به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محسن شریعتی افزود: این 600 هزار مسافر که پیش‌بینی می‌شود تا پایان دهه کرامت به 800 هزار نفر افزایش یابد به وسیله 35000 دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و سواری از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری وارد مشهد و یا خارج شده‌اند.
      وی با اشاره به ویژه برنامه‌های پایانه‌های مسافربری در دهه کرامت اضافه کرد: برای ارایه خدمات مناسب به زائران و مسافران در این ایام، هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های متولی انجام و فضاسازی، طراحی محیط و آذین‌بندی سطح معابر، سالن‌های پایانه‌های مسافربری و ایستگاه‌های سوار متناسب با حال و هوای دهه کرامت انجام شده است.
      وی با بیان اینکه در راستای خدمت‌رسانی مناسب به زائران و مسافران هماهنگی لازم با نیروهای پیمانکاری انجام شده است، اظهار کرد: در ایام دهه کرامت به ویژه شب و روز میلاد حضرت رضا (ع) با همکاری آستان قدس رضوی میان زائران و مسافران در پایانه امام رضا (ع) و راه ابریشم شیرینی و شکلات و اقلام متبرک آستان قدس توزیع خواهد شد.
      شریعتی تصریح کرد: همچنین با همکاری شهرداری منطقه و سایر نهادهای متولی فرهنگی ایستگاه‌های فرهنگی، مذهبی، ورزشی و هنری جهت استقبال خوب از مسافران و پرکردن اوقات فراغت آنها برای تمامی سنین (بزرگسالان و کودکان) از ابتدای دهه کرامت اجرا شده است که تا روز ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) ادامه خواهد داشت.
      مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری مشهد ادامه داد: با همکاری خوب آستان قدس رضوی، راهنمایان زائر و خادمان افتخاری در پایانه‌ها فعال و نسبت به راهنمایی مسافران و کمک به افراد مسن و نیازمند جهت انتقال با ویلچر اقدام می‌کنند .
      وی با اشاره به اینکه هماهنگی لازم با اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای تقویت ناوگان حمل و نقل درون شهری مستقر در پایانه‌ها انجام شده است، افزود: با توجه به تاثیر رانندگان در امر خدمت‌رسانی به زائران به صورت ویژه خدماتی از قبیل خوابگاه، سرویس‌ها و حمام، رستوران و مجتمع تعمیرگاهی و باس واش به آنها ارائه می‌شود.
      وی گفت: سامانه پیام کوتاه 3000560006، تلفن گویا 38009000 و سامانه ارتباط مردمی 137 آماده پاسخگویی به شکایات و پیشنهادات هستند.
      شریعتی ادامه داد: به زائران توصیه می‌شود قبل از سفر بلیت برگشت خود را از طریق سامانه‌های اینترنتی خرید بلیت safar.724.com تلفن 5 رقمی 38086 و یا آژانس‌های معتبر سطح شهر خریداری کنند.
      مجید خبیری
       

      تعداد بازدید: 225
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      1 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .