•  
      منبع خبر : 1005
      تعداد بازدید: 285
      کد: 182801
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
      مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین ‎الملل شهرداری مشهد:

      روابط عمومی باید بسترساز آرامش و منعکس کننده خدمات مجموعه مدیریت شهری در جامعه باشد

      همکاری، هماهنگی و یکپارچگی مدل تعریف شده شهردار برای مدیریت شهری مشهد است که روابط عمومی شهرداری مشهد نیز باید این مهم را نصب‌العین خود قرار دهد تا صدای یکسان و رساتری را به گوش شهروندان برسانیم.
      روابط عمومی باید بسترساز آرامش و منعکس کننده خدمات مجموعه مدیریت شهری در جامعه باشد

      مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و بین‎ الملل شهرداری مشهد گفت: روابط عمومی باید بسترساز آرامش در فضای مدیریت شهری و در گام بعدی ترویج دهنده خدمات و زحمات مجموعه مدیریت شهری در جامعه باشد.
      به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی شهرداری مشهد، امیر اقتناعی در نشست شورای اداری روابط عمومی شهرداری و بین‌ ‏الملل مشهد با عنوان مطلب بالا خاطرنشان کرد: معتقدم روابط عمومی باید مشهد را آن‎گونه که هست، به کشور نشان دهد. به همین دلیل همکاری‌ها باید به میزانی باشد که منجر به هماهنگی شود و شدت و غلظت آن به قدری زیاد باشد که منتهی به یکپارچگی شود تا بتوان به صدای واحدی رسید.
      مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین ‎الملل شهرداری مشهد عنوان کرد: همکاری، هماهنگی و یکپارچگی مدل تعریف شده شهردار برای مدیریت شهری مشهد است که روابط عمومی شهرداری مشهد نیز باید این مهم را نصب‌العین خود قرار دهد تا صدای یکسان و رساتری را به گوش شهروندان برسانیم.
      اقتناعی با تاکید بر ایجاد هماهنگی درونی اضافه کرد: ایجاد هماهنگی بین ادارات و سازمان‌ها جزو وظایف و اولویت‎های کاری قرار گرفته است.
      مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‎ الملل شهرداری مشهد ضمن اشاره به سایر برنامه‌های خود تاکید کرد: با نگاه توسعه‏ گرایانه مبتنی بر خروجی مثبت، کار خود را آغاز خواهم کرد. به همین دلیل هم خروجی کار و نتیجه عملکرد افراد در کار اهمیت ویژه‎ای خواهد داشت.
      وی گفت: روابط عمومی باید بسترساز آرامش در فضای مدیریت شهری و در گام بعدی ترویج‌دهنده خدمات و زحمات مجموعه مدیریت شهری در جامعه باشد؛ در این مسیر هیچکدام بر دیگری مقدم نیست و میان آنها رابطه دو سویه برقرار است.
      مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‎ الملل شهرداری مشهد با تاکید بر اینکه سلامت و کارآمدی دو کلید واژه اصلی در این دوره کاری خواهد بود، تصریح کرد: البته باید توجه داشت به بهانه کارآمدی، سلامت را قربانی نکنیم. روابط عمومی باید به عنوان برنامه‌ریز دیپلماسی عمومی تعریف مشخص و واضحی داشته باشد، پس نباید خودمان را تنها خبرنگار صرف معرفی کنیم، بلکه باید به‎ عنوان سفیران مجموعه مدیریت شهری اقدام و عملکرد مثبتی داشته باشیم.
      اقتناعی با عنوان اینکه استفاده از مدل‎های توسعه‎ای محلی و تدوین طرح جامع کمک‌رسان خواهد بود، اظهار کرد: کار روابط عمومی شهرداری هماهنگ کردن دیپلماسی عمومی در شهر است و رسانه هم می‏تواند بخشی از آن باشد.
      مهین ساعدی
       

      تعداد بازدید: 285
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 1
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .