•  
      منبع خبر : 1005
      تعداد بازدید: 170
      کد: 186394
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
      مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد؛

      درخواست شهروندان ظرف 72 ساعت در شهرداری مشهد پیگیری می شود/ مرکز 137 کلید گره گشایی و درگاه مردم داری مدیریت شهری است

      در این اتفاق سامانه 137 به اتوماسیون شهرداری مشهد (گام) متصل می شود که طی آن کلیه تماس ها و گزارش های مرکز 137 از طریق اتوماسیون شهرداری به کارشناسان و مدیران مربوطه ارجاع داده می شود و هر مدیر ظرف 72 ساعت باید پاسخ درخواست را ارسال کند. در صورت عدم پاسخگویی کارشناس مربوطه در مدت تعیین شده، درخواست به مدیر بالاتر ارجاع داده می شود.
      درخواست شهروندان ظرف 72 ساعت در شهرداری مشهد پیگیری می شود/ مرکز 137 کلید گره گشایی و درگاه مردم داری مدیریت شهری است

      مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد گفت: مرکز 137 کلید گره گشایی و درگاه مردمداری مدیریت شهری است.
      به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، امیر اقتناعی در آیین رونمایی از فرآیندهای نوین مرکز ارتباطات مردمی 137 که با حضور شهردار، فرماندار مشهد، رییس شورای اسلامی شهر مشهد، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی ار معاونان و مدیران شهری در تالار شهر برگزار شد، گفت: با توجه به وعده و شعار شورای پنجم با عنوان شهر شهروندمدار و تاکیدات موکد شهردار مشهد مبنی بر اینکه باید رویکرد اجتماع محور را به صورت جدی در حوزه شهرداری مدنظر قرار دهیم، در حال حاضر اهتمام ویژه ای صورت گرفته است تا اقدامات مختلفی برای ایجاد حال خوب در بین شهروندان ایجاد شود.
      وی با بیان اینکه یکی از این اقدامات رونمایی از اتصال سامانه سجا به گام شهرداری مشهد است، ادامه داد: در این اتفاق سامانه 137 به اتوماسیون شهرداری مشهد (گام) متصل می شود که طی آن کلیه تماس ها و گزارش های مرکز 137 از طریق اتوماسیون شهرداری به کارشناسان و مدیران مربوطه ارجاع داده می شود و هر مدیر ظرف 72 ساعت باید پاسخ درخواست را ارسال کند. در صورت عدم پاسخگویی کارشناس مربوطه در مدت تعیین شده، درخواست به مدیر بالاتر ارجاع داده می شود.
      مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد گفت: از شهروندان درخواست داریم که دیده بان مدیریت شهری باشند، به گونه ای که اتفاقات شهر را رصد و به ما اطلاع رسانی کنند.
      اقتناعی ادامه داد: موفقیت مجموعه مدیریت شهری، ایجاد حال خوب بین شهروندان است و این مهم تنها با فعالیت مرکز 137 امکان پذیر نیست و نیاز به همراهی سایر سازمان ها نیز دارد.
      وی با تاکید بر ایجاد حال خوب در بین شهروندان ادامه داد: باید در کنار اینکه در عمل گره گشایی می کنیم، احساس گره گشایی را نیز در مردم ایجاد کنیم و این مهم با تلاش همه ارکان مدیریت شهری امکان پذیر خواهد بود.
       

      کلید واژه ها: 137 - سجا - گام - شهرداری مشهد -
      تعداد بازدید: 170
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      1 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .