شنبه, ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۲۴ ۱۰۲
طبقه بندی:
  • اخبار عمومی
  • پرتال مشهد
  • اخبار مرکز 137
چچ
2KrZhdin2LMg2KjZiti0INin2LIgNDEg2YfYstin2LEg2LTZh9ix2YjZhtivINio2Kcg2YXYsdmD2LIgMTM3INiv2LEg2KfYsdiv2YrYqNmH2LTYqiAxNDAw

جلب مشارکت و رضایت شهروندان هدف ما است؛

تماس بیش از 41 هزار شهروند با مرکز 137 در اردیبهشت 1400

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از برقراری ارتباط 41 هزار و 376 شهروند با مرکز 137 در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کاظم پورکویر با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی مرکز 137، جلب مشارکت شهروندان در حوزه مدیریت شهری بوده و به دنبال آن هستیم تا با پیگیری و پاسخگویی سریع و صحیح این درخواست ها، در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان گام برداریم.
وی افزود: مرکز 137 مشهد بعد از 24 سال فعالیت، در دوران جوانی، کم کم جایگاه خود را در میان شهروندان یافته است لذا شاهد افزایش تماس های شهروندان با این مرکز هستیم.
پورکویر گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری، 41 هزار و 376 ارتباط میان شهروندان با مرکز 137 از طریق درگاه های ده گانه این مرکز برقرار شده است که از این میان، 18 هزار شهروند در لحظه تماس، توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی و پاسخگویی شدند.
وی اضافه کرد: از میان درخواست های قابل پیگیری شهروندان که پس از ثبت در مرکز 137، برای پاسخگویی به مراجع مربوطه در شهرداری ارجاع داده شده است، 94 درصد طی 72 ساعت پاسخگویی شده و 77 درصد این درخواست ها نیز انجام شده اند، یعنی با پیگیری درخواست های مردمی 137 توسط شهرداری، گره از 11 هزار و 59 مشکل شهروندی گشوده شده است.
سرپرست اداره ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد بیان کرد: توسعه و نگهداری فضای سبز، نظارت بر ساخت و سازها، موارد فوری و خطری مانند آبگرفتگی و سقوط درخت، رفت و روب و نظافت، کاشت نهال و سمپاشی درختان و آسفالت معابر، پرتکرارترین درخواست های شهروندان در اردیبهشت ماه سال جاری بوده است.

منبع:
آدرس کوتاه شده: