پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ۰۷:۵۲ ۷۶
طبقه بندی:
  • اخبار عمومی
  • پرتال مشهد
  • اخبار مرکز 137
چچ
2KjYsdmC2LHYp9ix2YogMTcwINmH2LLYp9ixINin2LHYqtio2KfYtyDZhdmK2KfZhiDYtNmH2LHZiNmG2K/Yp9mGINmIINmF2LHZg9iyIDEzNyDYr9ixINmB2LXZhCDYqNmH2KfYsQ==

برقراری 170 هزار ارتباط میان شهروندان و مرکز 137 در فصل بهار

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از برقراری حدود 170 هزار ارتباط بین شهروندان و مرکز 137 در فصل بهار 1400 خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کاظم پورکویر با اعلام این خبر اظهار کرد: همواره یکی از اهداف مدیریت شهری، افزایش مشارکت شهروندان در امور بوده است که این مهم از طریق مرکز 137 به خوبی محقق شده است.

وی افزود: در فصل بهار سال جاری، از طریق 10 کانال ارتباطی 137، حدود 170 هزار ارتباط میان شهروندان و این مرکز برقرار شده است که از این تعداد، 122 هزار مورد به تماس شهروندان با 137 اختصاص داشته است.

پورکویر خاطرنشان کرد: کارشناسان مجرب و متخصص مرکز 137 توانسته اند بیش از 74 هزار درخواست مردمی را به صورت آنی و در لحظه تماس پاسخگویی کرده و 48 هزار درخواست مردمی نیز برای پیگیری و پاسخگویی به حوزه های مختلف شهرداری ارجاع شده است.

انجام 83 درصد درخواست های مردمی 137 در فصل بهار

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد بیان کرد: توسعه و نگهداری فضای سبز، نظارت بر ساخت و سازها، رفت و روب و نظافت معابر، موارد اورژانسی و فوری مانند سقوط درخت و آبگرفتگی معابر و همچنین مرمت و روکش آسفالت معابر، پنج موضوع پردرخواست شهروندان از مدیریت شهری در تماس با 137 بوده است.

پورکویر با اعلام اینکه 83 درصد درخواست های مردمی 137 در بهار سال جاری، انجام شده است، گفت: بیشترین میزان مشارکت شهروندان در تماس با 137 به ترتیب از سوی ساکنان مناطق دو، سه و 9 بوده است و سازمان های اتوبوسرانی، اجتماعی فرهنگی و پارک ها و فضای سبز نیز دارای بیشترین درخواست مردمی در سه ماهه نخست سال 1400 در میان سازمان های شهرداری بوده اند.

منبع:
آدرس کوتاه شده: