پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ۱۰:۳۱ ۱۱۷۴
طبقه بندی:
  • اخبار عمومی
  • پرتال مشهد
  • دیپلماسی شهری
چچ
2YXYsdmD2LIgMTM3INi02YfYsdiv2KfYsdmKINmD2KfYsdmI2YramNmH4oCM2YfYp9mKINmF2KrZhtmI2LnZiiDYsdinINiv2LEg2K/Ys9iq2YjYsSDZg9in2LEg2K7ZiNivINiv2KfYsdiv

شهردار مشهد:

مرکز 137 شهرداری کارویژه‌های متنوعی را در دستور کار خود دارد

سه‌زبانه شدن مرکز 137 نیز اتفاق بسیار خوبی بود که با تلاش مسئولان مربوطه در شهرداری مشهد به ثمر نشست.

شهردار مشهد گفت: در حال حاضر مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد کارویژه‌های متنوعی را در دستور کار خود دارد که باعث افزایش رضایتمندی مردم اعم از زائران و مجاوران بارگاه منور و ملکوتی امام رضا(ع) شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدصولت مرتضوی در جریان آیین رونمایی از طرح‌های بین‌المللی شهرداری و همچنین برگزاری اختتامیه دومین جشنواره ملی شهرنگار با اشاره به ظرفیت‌های مختلف مرکز 137 که زیر نظر مدیریت روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری فعالیت می‌کند، اظهار کرد: مرکز 137 پل ارتباطی خوبی بین خدمت‌دهندگان و خدمت‌گیرندگان است و شهروندان با در میان گذاشتن مشکلات خود، این مسایل را به گوش متولیان امر، شهرداران مناطق، مسئولان سازمان و مدیران شهری می‌رسانند.
وی ادامه داد: بعد از این مرحله، این اطلاعات و داده‌های دسته‌بندی شده و نهایتا پاسخ مطلوبی به متقاضیان داده می‌شود.
شهردار مشهد با اشاره به سایر سامانه‌های خدمتی همچون مرکز 137 عنوان کرد: خیلی از مراکز پاسخگویی سه‌رقمی کارویژه‌های خاص خود را دارند اما مرکز 137 دارای کارویژه‌های مختلفی اعم از ارتباط با مدیران، رصد مشکلات و از همه مهم‌تر هدایت و راهنمایی زائران و گردشگران مشهدی است.
مرتضوی خاطرنشان کرد: سه‌زبانه شدن مرکز 137 نیز اتفاق بسیار خوبی بود که با تلاش مسئولان مربوطه در شهرداری مشهد به ثمر نشست.

 

منبع:
آدرس کوتاه شده: