یکشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ۱۶:۱۸
طبقه بندی:
  • اخبار عمومی
  • پرتال مشهد
  • اخبار مرکز 137
چچ
MTMg2K/Ysdi12K8g2K/Ysdiu2YjYp9iz2Kog2YfYp9mKINmF2LHYr9mF2YogMTM3INmF2LHYqNmI2Lcg2KjZhyDZhdit2YTYp9iqINit2KfYtNmK2Ycg2LTZh9ixINin2LPYqg==

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد؛

13 درصد درخواست های مردمی 137 مربوط به محلات حاشیه شهر است

سرپرست اداره ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد گفت: تحلیل درخواست های مردمی ثبت شده در مرکز 137 نشان می دهد که 13 درصد از درخواست های مردمی این مرکز مربوط به محلات واقع در پیرامون و حاشیه شهر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر، افزود: در راستای کمک به مدیریت شهری جهت برنامه ریزی و اولویت بندی پروژه ها بر اساس نیازهای مردم، اقدام به تحلیل درخواست های مردمی 137 در بازه های زمانی مختلف و در موضوعات گوناگون کرده ایم.
وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های این دوره مدیریت شهری، توسعه متوازن شهر و ارائه خدمات ویژه در مناطق پیرامونی و کم برخوردار بوده است، ادامه داد: در 9 ماهه نخست سال جاری، 120 هزار و 267 درخواست مردمی در مرکز 137 ثبت شده و به مناطق ارسال شده است که از این تعداد، 15 هزار و 444 درخواست یعنی معادل 13 درصد کل درخواست های ارجاع شده به مناطق مربوط به محلات واقع شده در حاشیه شهر بوده است.
رمضانی فرخد خاطرنشان ساخت: در این تحلیل، شبکه مسائل 53 محله واقع در حاشیه 8 منطقه شهری مشهد بر اساس درخواست های مردمی استخراج و در 4 موضوع و 12 زیر موضوع دسته بندی شده است.
وی گفت: نظارت بر ساخت و سازها، توسعه و نگهداری فضای سبز، لکه گیری و روکش آسفالت معابر، رفت و روب و نظافت، رفع سد معبر، مرمت و بهسازی پیاده روها و معابر، مشاغل مزاحم، کانون های بیماری زا مانند سگ های ولگرد، جمع آوری زباله، کال و کانال، مشاغل مزاحم و مرمت محل حفاری، از مهمترین موضوعات مورد درخواست شهروندان در محلات پیرامونی و حاشیه شهر بوده است.  

منبع:
آدرس کوتاه شده:
No Cache
Gt: 0.94848664601644
Qt: 0.42867636680603