سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ۰۹:۰۴
چچ
2KLYutin2LIg2YfZhdmD2KfYsdmKINiv2YjYrNin2YbYqNmHIDEzNyDYtNmH2LHYr9in2LHZiiDZhdi02YfYryDYqNinIDExMCDZhtmK2LHZiNmKINin2YbYqti42KfZhdmKINin2LPYqtin2YYg2K7Ysdin2LPYp9mGINix2LbZiNmK

در راستای تسریع پاسخگویی به درخواست های زائران و مجاوران صورت می گیرد؛

آغاز همکاری دوجانبه 137 شهرداری مشهد با 110 نیروی انتظامی استان خراسان رضوی

همکاری مشترک 137 شهرداری مشهد با 110 نیروی انتظامی استان خراسان رضوی در جهت تسریع و تسهیل پاسخگویی به درخواست ها و مطالبات مردمی آغاز شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد؛ در نشست مشترک رییس مرکز فرماندهی و کنترل نیروی انتظامی استان خراسان رضوی با سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد، بر همکاری مشترک این 137 با 110 و توانمندسازی کارشناسان این دو مرکز در جهت پاسخگویی بهتر و سریعتر به درخواست ها و مطالبات شهروندان تاکید شد.
احمد رمضانی فرخد، سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد در این نشست اظهار کرد: در 10 ماهه نخست سال جاری، بیش از 420 هزار ارتباط توسط شهروندان و از طریق درگاه های ده گانه با مرکز 137 برقرار شده است که نسبت به مدت مشابه سال 98، افزایش 62 درصدی در تماس های شهروندان با 137 را داشته ایم.
وی افزود: بخشی از این تماس ها به حوزه وظایف و اختیارات شهرداری مشهد مربوط نبوده و انجام آن یا در حیطه اختیارات سایر دستگاه ها بوده و یا تعامل بین بخشی را می طلبد، در همین راستا و در جهت تسریع و تسهیل پاسخگویی و انجام درخواست های مردمی، بر آن شدیم تا نشست ها و همکاری های مشترکی را با سایر مراکز دارای شماره های سه رقمی برگزار برقرار کنیم.
رمضانی فرخد گفت: یکی از این مراکز که شهروندان در تماس با 137، برخی دغدغه های مربوط به آن را مطرح می کنند مرکز فوریت های پلیسی 110 است، در 10 ماهه نخست سال جاری، 6 درصد از تماس های پاسخگویی شده به صورت آنی مرکز 137 یعنی بیش از 14 هزار تماس شهروندی مربوط به پلیس 110 بود.
وی با اشاره به اینکه ما در شهری زندگی می کنیم که هر روزه دغدغه ها و مطالبه گری شهروندان ان افزایش می یابد، تاکید کرد: اگر نتوانیم برنامه ریزی درستی برای پاسخگویی سریع و صحیح به این درخواست ها داشته باشیم یقینا نارضایتی ایجاد می شود.
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: قطعا در چنین فضایی، وجود پل های ارتباطی قوی مانند 137 و 110 ضروری به نظر می رسد، ما نیز برای افزایش بهره وری، می توانیم اتصال این دو مرکز را برقرار کنیم تا شهروندان بدون اتلاف، مستقیما پاسخگوی مردم در حوزه موضوعات مشترک باشیم.
سرهنگ حسین زنگنه، رییس مرکز فرماندهی و کنترل نیروی انتظامی استان خراسان رضوی نیز در این نشست، خاطرنشان کرد: مرکز فوریت های پلیسی 110 استان خراسان رضوی از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر 4 میلیون تماس شهروندی داشته است که حدود 75 درصد این تماس ها از سوی شهروندان مشهدی بوده است.
وی با تاکید بر اینکه مرکز 137با دارا بودن قدمت 24 ساله که 4 سال از عمر 110 هم بیشتر است، قابلیت افزایش جاذبه های شهرداری مشهد و زدودن ذهنیت های منفی از شهروندان در مورد این سازمان را دارد، افزود: اینکه 137، درخواست های زائران و مجاوران را تا حصول نتیجه پیگیری می کند قابل تحسین است، ما نیز آمادگی داریم تا در حوزه پاسخگویی به موضوعاتی که مربوط به 110 بوده و در تماس شهروندان با 137، مطرح و تکرار می شود، خط ارتباطی ویژه ای را ایجاد کنیم.
زنگنه ادامه داد: هدف مشترک ما در 110 با 137 شهرداری، خدمت رسانی و پاسخگویی به مردم است و اگر این تعامل ایجاد شده حتی به حل مشکل و رضایتمندی یک شهروند نیز ختم شود، باز هم ارزشمند خواهد بود.
وی برای پاسخگویی و حل مشکلات شهروندان در موضوعاتی چون امنیت بوستان ها، سر و صدای ناشی از ساخت و سازها و ... برای همکاری با 137 اعلام آمادگی کرد و مقرر شد در نشست بعد، تفاهم نامه ای برای همکاری مشترک 137 شهرداری مشهد با مرکز فوریت های پلیسی 110 استان خراسان رضوی به امضا برسد.
لازم به ذکر است این نشست به میزبانی مرکز ارتباطت مردمی 137 شهرداری مشهد برگزار شد که رییس مرکز فرماندهی و کنترل نیروی انتظامی استان خراسان رضوی از بخش های مختلف مرکز 137 بازدید کرد و در جریان نحوه دریافت، پیگیری و پاسخگویی درخواست های شهری شهروندان در این مرکز قرار گرفت.

 

منبع:
آدرس کوتاه شده:
No Cache
Gt: 1.348245938619
Qt: 1.0836706161499