پنجشنبه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ ۱۱:۱۴ ۲۱۶
طبقه بندی:
  • اخبار عمومی
  • پرتال مشهد
  • اخبار مرکز 137
  • استقبال از بهار1400
چچ
2KvYqNiqINmIINm+2KfYs9iu2q/ZiNmK2Yog2KjZhyDYqNmK2LQg2KfYsiDZh9iy2KfYsSDYr9ix2K7ZiNin2LPYqiDYtNmH2LHZiNmG2K/ZiiDYr9ixINmF2LHZg9iyINux27Pbtw==

در ۱۱ فروردین ماه۱۴۰۰ صورت گرفت؛

ثبت و پاسخگویی به بیش از هزار درخواست شهروندی در مرکز ۱۳۷

در ۱۱ فروردین ماه امسال ۱۱۷۵ درخواست شهروندی در مرکز ۱۳۷ ثبت و پاسخگویی شده است.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، در ۱۱ فروردین‌ماه امسال ۱۱۷۵ درخواست شهروندی در مرکز ۱۳۷ ثبت و پاسخگویی شده است که از این میزان به ۷۲۶ مورد در لحظه راهنمایی‌های لازم ارائه‌شده است، ۳۲۱ مورد قابل‌پیگیری و به ۱۲۸ پیام پاسخگویی شده است.
پرتکرارترین موضوعات شامل نظارت بر ساخت‌وسازها، اعلام موارد فوری و رفع خطر (هدررفت آب ،رفع خطر و...) و رفت‌وروب و شست‌وشو بوده است.
شهروندان در تماس با مرکز 137 درخواست مرمت آسفالت پل فجر به فواصل تخریب‌شده را داشتند.
همچنین شهروندان متعددی در تماس با مرکز 137 اعلام کردند که ایستگاه‌های تفکیک بازیافت از ارائه کارت پول به ازای تحویل مواد بازیافتی یا ثبت میزان مواد بازیافتی در سیستم سازمان پسماند به بهانه قطعی سیستم امتناع می‌کنند که این امر سبب افزایش نارضایتی شهروندان و کاهش مشارکت آن‌ها در امر تفکیک زباله می‌شود. لذا شهروندان درخواست بررسی و نظارت دقیق بر کار پیمانکاران رادارند که به‌عنوان نمونه می‌توان به ایستگاه بازیافت خیابان ارشاد و دانش‌آموز اشاره کرد.

منبع:
آدرس کوتاه شده: