سه شنبه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ ۱۴:۲۸ ۱۱۰
طبقه بندی:
  • اخبار عمومی
  • پرتال مشهد
  • اخبار مرکز 137
  • استقبال از بهار1400
چچ
2b7Yp9iz2K7ar9mI2YrZiiDYqNmHINiv2LHYrtmI2KfYs9iq4oCM2YfYp9mKINio2YrYtCDYp9iyIDE1INmH2LLYp9ixINi02YfYsdmI2YbYryDYr9ixINmG2YjYsdmI2LIgMTQwMA==

توسط مرکز 137 شهرداری مشهد صورت گرفت؛

پاسخگویی به درخواست‌های بیش از 15 هزار شهروند در نوروز 1400

15 هزار و 725 شهروند در نوروز 1400 با مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد ارتباط برقرار کرده و به بیان درخواست‌ها، انتقادات، پیشنهادها و مسائل شهری خود پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، نوروز 1400 نیز همانند سال‌های گذشته برای کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی 137 که در خط مقدم ارتباط با شهروندان و زائران قرار دارند، روزهای پرکاری بود.

ستاد استقبال از بهار مرکز 137 از 27 اسفندماه سال گذشته کار خود را آغاز کرد و فعالیت این ستاد به‌صورت شبانه‌روزی تا 14 فروردین‌ماه سال جاری منجر به دریافت ارتباطات برقرارشده 15 هزار و 725 شهروند از طریق درگاه‌های 10 گانه با این مرکز شده است.

رتبه اول درخواست‌های شهروندی در این روزها به اعلام موارد فوری و خطری حاصل از بارش باران رگباری و وزش باد شدید اختصاص داشت که از طریق شبکه بیسیم به مراجع مربوطه اعلام و رفع مشکل شد. نظارت برساخت و سازها، رفت‌وروب و نظافت معابر و توسعه و نگهداری فضای سبز نیز سه موضوع پر درخواست بعدی شهروندان از مدیریت شهری در تماس با 137 طی فعالیت ستاد استقبال از بهار 1400 بوده است.

کارشناسان واحد پاسخگویی این مرکز نیز در نوروز 1400، پاسخ سه هزار و 665 درخواست مردمی را که از مراجع مربوطه در شهرداری دریافت کرده بودند به اطلاع شهروندان رساندند.

بیشترین تماس‌های شهروندان با 137 در تعطیلات نوروزی به ترتیب از مناطق 2، 9 و 3 بوده است و سازمان‌های اجتماعی فرهنگی، اتوبوسرانی و ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی نیز به ترتیب دارای بیشترین درخواست‌های مردمی در میان سازمان‌های وابسته به شهرداری بوده‌اند.

منبع:
آدرس کوتاه شده: