دوشنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ ۱۱:۵۹ ۱۲۳
طبقه بندی:
  • اخبار عمومی
  • پرتال مشهد
  • اخبار مرکز 137
  • آخرین اخبار کرونا ویروس
چچ
پاسخگویی به بیش از 16 هزار تماس کرونایی توسط مرکز 137 در سال 99

کمک 137 به رفع دغدغه های کرونایی شهروندان مشهدی؛

پاسخگویی به بیش از 16 هزار تماس کرونایی توسط مرکز 137 در سال 99

کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد در اولین سال کرونایی، با پاسخگویی به تماس های 16 هزار و 894 شهروند در این خصوص، در جهت کاهش دغدغه های مردمی گام برداشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، در سال1399 ، مرکز ارتباطات مردمی 137 در بیست و چهارمین سال فعالیت خود، برای کاهش دغدغه‌های شهروندان به یاری سایر مدافعان سلامت و خدمت‌رسانی شتافت.

حاصل این مهم، پاسخگویی به تماس‌های 16 هزار و 894 شهروند با موضوع کرونا در حوزه مدیریت شهری بود.

بیشترین تماس‌های شهروندان با 137 در موضوع کرونا به سازمان اتوبوس‌رانی و برای انتقال مواردی همچون اطلاع از ساعت سرویس‌دهی، درخواست افزایش تعداد ناوگان جهت جلوگیری از ازدحام، باز شدن دریچه‌های اتوبوس و راه‌اندازی تهویه مطبوع و همچنین ارائه مواد ضدعفونی و ماسک به رانندگان اختصاص داشت.

در حوزه مناطق نیز که بیشترین درخواست‌های مردمی به مناطق 2 و 10 شهرداری اختصاص داشت.

شهروندان درخواست‌هایی همچون نصب نوار خطر در اطراف زمین‌بازی کودکان و وسایل ورزشی پارکی و ضدعفونی کردن معابر را مطرح کرده بودند.

از مجموع تماس‌های کرونایی شهروندان با 137 در سال گذشته، 16 هزار و 458 شهروند در لحظه تماس و به‌صورت آنی، راهنمایی و اطلاع‌رسانی شده و توسط کارشناسان این مرکز به درخواست‌هایشان پاسخگویی صورت گرفته و 436 درخواست نیز که قابلیت پیگیری داشت برای پاسخگویی و رفع مشکل به مراجع مربوطه در شهرداری ارجاع داده‌شده است.