کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد در اولین سال کرونایی، با پاسخگویی به تماس های 16 هزار و 894 شهروند در این خصوص، در جهت کاهش دغدغه های مردمی گام برداشتند.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شهرداری مشهد، در سال1399 ، مرکز ارتباطات مردمی 137 در بیست و چهارمین سال فعالیت خود، برای کاهش دغدغههای شهروندان به یاری سایر مدافعان سلامت و خدمترسانی شتافت.
حاصل این مهم، پاسخگویی به تماسهای 16 هزار و 894 شهروند با موضوع کرونا در حوزه مدیریت شهری بود.
بیشترین تماسهای شهروندان با 137 در موضوع کرونا به سازمان اتوبوسرانی و برای انتقال مواردی همچون اطلاع از ساعت سرویسدهی، درخواست افزایش تعداد ناوگان جهت جلوگیری از ازدحام، باز شدن دریچههای اتوبوس و راهاندازی تهویه مطبوع و همچنین ارائه مواد ضدعفونی و ماسک به رانندگان اختصاص داشت.
در حوزه مناطق نیز که بیشترین درخواستهای مردمی به مناطق 2 و 10 شهرداری اختصاص داشت.
شهروندان درخواستهایی همچون نصب نوار خطر در اطراف زمینبازی کودکان و وسایل ورزشی پارکی و ضدعفونی کردن معابر را مطرح کرده بودند.
از مجموع تماسهای کرونایی شهروندان با 137 در سال گذشته، 16 هزار و 458 شهروند در لحظه تماس و بهصورت آنی، راهنمایی و اطلاعرسانی شده و توسط کارشناسان این مرکز به درخواستهایشان پاسخگویی صورت گرفته و 436 درخواست نیز که قابلیت پیگیری داشت برای پاسخگویی و رفع مشکل به مراجع مربوطه در شهرداری ارجاع دادهشده است.