شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ ۰۹:۲۱ ۱۹۷
طبقه بندی:
  • اخبار عمومی
  • پرتال مشهد
  • اخبار مرکز 137
چچ
یک میلیون دقیقه مکالمه کارشناسان 137 با شهروندان در سال 99

در سال 99 صورت گرفت؛

یک میلیون دقیقه مکالمه کارشناسان 137 با شهروندان در سال 99

در سال گذشته، یک میلیون و 80 هزار دقیقه مکالمه بین شهروندان با کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی 137 انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مرکز ارتباطات مردمی 137 به عنوان خط مقدم ارتباط بی واسطه شهروندان با مدیریت شهری، نقش مهمی در افزایش رضایتمندی مردم از شهرداری و شورای اسلامی شهر دارد.

این مرکز در بیست و چهارمین سال فعالیت خود، با توسعه زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری، توانسته است ارتباط خود با مردم را افزایش دهد به گونه ای که کارشناسان این مرکز در سال گذشته، جهت دریافت، ثبت، پیگیری و پاسخگویی به درخواست ها، انتقادات، پیشنهادها و مسائل شهری شهروندان، تنها توسط یکی از 10 درگاه ارتباطی این مرکز یعنی تلفن سه رقمی 137، موفق به بیش از یک میلیون و 80 هزار دقیقه مکالمه و گفتگو با 566 هزار شهروند تماس گیرنده با 137 شده اند.

همچنین در سال 99، پاسخگویی مستقیم مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر به تماس های تلفنی شهروندان نیز در قالب طرح «نهضت پاسخگویی» و طرح «چهارشنبه های پاسخگویی» و حضور در مرکز 137، اجرایی شد که حاصل آن، بیش از 14 هزار دقیقه گفتگوی بی واسطه مردم با مدیران شهری بوده است.

منبع: