سه شنبه, ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۰۶ ۶۳
طبقه بندی:
  • اخبار عمومی
  • پرتال مشهد
  • اخبار مرکز 137
چچ
گره گشایی از 7751 مشکل شهری با پیگیری 137

با مشارکت شهروندان در فروردین 1400 محقق شد؛

گره گشایی از 7751 مشکل شهری با پیگیری 137

با پیگیری درخواست های مردمی 137 توسط شهرداری مشهد، در فروردین ماه سال جاری از هفت هزار و 751 مشکل ریز و درشت شهری گره گشایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، در فروردین ماه سال جاری، 48 هزار و 537 ارتباط از طریق درگاه های 10 گانه، میان شهروندان و کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی 137 برقرار شد.

از این تعداد، 35 هزار و 742 مورد به تماس های شهروندان با 137 جهت مطرح ساختن دغدغه ها، مشکلات، انتقادات و پیشنهادات شهری در حوزه شهرداری و شهرداری اسلامی شهر اختصاص داشت که 18 هزار و 509 تماس شهروندی، در لحظه تماس و به صورت آنی توسط کارشناسان واحد دریافت 137، پاسخگویی شده اند.

17 هزار درخواست شهروندی نیز برای پاسخگویی به مراجع مربوطه از جمله مناطق و سازمان های شهرداری ارجاع داده شدند که با تلاش مجموعه کارشناسان و مدیران پاسخگو در شهرداری شاهد پاسخگویی به 96 درصد از این درخواست های مردمی در 72 ساعت بوده ایم.

همچنین شهرداری مشهد توانست با پیگیری درخواست های مردمی 137 در فروردین ماه سال جاری، گره از 7 هزار و 751 مشکل شهری بگشاید که بیشتر درخواست های شهروندان در حوزه نظارت بر ساخت و سازها، رفع موارد خطری همچون سقوط درخت و آبگرفتگی معابر در مواقع بحران مانند وزش باد شدید و بارش باران رگباری، توسعه و نگهداری فضای سبز، رفت و روب و نظافت معابر و بهسازی و مرمت پیاده روها بوده است.

منبع: