شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۰۰
چچ
2KfYqtmF2KfZhSDYt9ix2K0g2YbYuNix2LPZhtis2Yog2YXZitiy2KfZhiDYsdi22KfZitiqINin2LIg2K7Yr9mF2KfYqiDYp9mK2YXZhtmKINi02YfYsdiv2KfYsdmKINmF2LTZh9iv

رییس گروه تحلیل و پردازش اطلاعات شهرداری مشهد خبرداد؛

اتمام طرح نظرسنجی میزان رضایت از خدمات ایمنی شهرداری مشهد

رییس گروه تحلیل و پردازش اطلاعات شهرداری مشهد از برگزاری و اتمام طرح نظرسنجی میزان رضایت از خدمات ایمنی ( امداد و نجات)، خدمات حضوری و خدمات مشاوره ای شهرداری مشهد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، ابوالحسن افضلی با اشاره به انجام طرح های نظرسنجی و سوال از شهروندان با هدف رصد اقدامات و فعالیت های حوزه های مختلف مدیریتی شهرداری بر اساس شاخص های برنامه عملیاتی 1400-1397 اظهار کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در برنامه عملیاتی 1400-1397 برنامه هایی برای افزایش رضایت بهره مندان از خدمات امداد و نجات سازمان آتش نشانی پیش بینی کرده که در این راستا نظرسنجی از بهره مندان و میزان رضایت آنان مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی افزود: در این مطالعه حداقل حجم نمونه مورد نیاز برابر با 370 نفر حاصل شد که برای اطمینان بیشتر نمونه نهایی 407 نفر است و تیم عملیات اجرایی مطالعه در تاریخ دو تا هفت اردیبهشت ماه 1400 در ایستگاه آتش نشانی شماره 30 واحد فرماندهی عملیات 125 واقع در بولوار الهیه حضور داشته و اطلاعات مورد نیاز بهره گیران از خدمات امداد و نجات، از دفتر مربوط به اطلاعات بهره گیران به صورت سیستماتیک توسط مامور آتش نشانی استخراج و در اختیار پرسشگران قرار گرفت که در این راستا اطلاعات نمونه 407 نفری از شهروندان مناطق سیزده گانه شهرداری مشهد و بهره مند از خدمات امداد و نجات سازمان آتش نشانی به علت شرایط خاص شیوع ویروس کرونا به صورت تلفنی ثبت شد.

رییس گروه تحلیل و پردازش اطلاعات شهرداری مشهد بیان کرد: طبق نتایج بدست آمده میانگین امتیاز کلی نظرات پاسخگویان در خصوص میزان رضایت از خدمات ایمنی امداد و نجات خدمات حضوری و خدمات مشاوره ای در سال 99 برای با 97/22در بازه صفر تا 100 حاصل شد.

افضلی خاطرنشان کرد: میزان رضایت پاسخگویان از همه گویه ها شامل( پاسخگویی دلسوزانه مرکز تماس، ارائه پاسخ های صادقانه ودقیق توسط تیم اعزامی، ارائه پاسخ کامل به سئوالات تیم اعزامی، رفتار حرفه ای و پشتیبانی تیم اعزامی، همراه داشتن تجهیزات کافی و مناسب، به روز و کارآمد، حضور به موقع تیم اعزامی در محل حادثه، مهارت کافی، سرعت عمل تیم اعزامی، رفتار مودبانه و رعایت حریم شخصی حادثه دیدگان ) بیشتر از 96 درصد است و میزان رضایت از مولفه پرسنل برابر با 97/53درصد و برای مولفه عملیاتی برابر با 97/05درصد و میزان رضایت کلی برابر با 97/22درصد از صفر تا صد است.

گفتنی است در سال 1399 جهت پایش شاخص های برنامه عملیاتی 97-1400 و ارزیابی شهرداری مشهد جمعا حدود 54 طرح نظرسنجی از مردم توسط گروه تحلیل و پردازش اطلاعات انجام شده است که مربوط به پیامدهای کارهایی است که شهرداری انجام می‌دهد؛ همچنین نتایج کلیه اقدامات نظرسنجی مزبور در منوی اصلی سایت planning.mashhad.ir بارگذاری شده است.

منبع:
آدرس کوتاه شده:
No Cache
Gt: 1.4273459116618
Qt: 1.144339799881