جمعه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۵۸ ۱۰۶
طبقه بندی:
  • اخبار عمومی
  • پرتال مشهد
  • اخبار مرکز 137
چچ
2q/YsdmHINqv2LTYp9mK2Yog2KjZiti0INin2LIg27HbsSDZh9iy2KfYsSDZhdi02YPZhCDYtNmH2LHZiiDYr9ixINiq2YrYsdmF2KfZhyDbsdu027DbsA==

پیگیری درخواست های مردمی ۱۳۷ به ثمر رسید؛

گره گشایی بیش از ۱۱ هزار مشکل شهری در تیرماه ۱۴۰۰

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از گره گشایی و حل ۱۱ هزار و ۷۶۷ درخواست مردمی با پیگیری ۱۳۷ و همت معاونت ها، مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری مشهد در تیرماه سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کاظم پورکویر با اعلام این خبر اظهار کرد: در تیرماه سال جاری، حدود ۶۲ هزار ارتباط از طریق درگاه های ده گانه، با مرکز 137 برقرار شده که از این تعداد بیش از 45 هزار مورد به تماس ورودی اختصاص یافته است.

وی با اشاره به تماس ۴۵ هزار و ۶۲۸ شهروند و زائر با مرکز ۱۳۷، افزود: بیش از 21 هزار درخواست مردمی توسط کارشناسان ۱۳۷ در لحظه تماس پاسخگویی و رفع مشکل شده است.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری کارشناسان مرکز ۱۳۷ و تلاش های شبانه روزی کارشناسان و مدیران شهرداری مشهد در بخش های مختلف، بیش از ۹۷ درصد از درخواست های شهروندان طی ۷۲ ساعت اولیه پاسخگویی شده است.

پورکویر خاطرنشان کرد: همچنین ۸۶ درصد از درخواست های مردمی ثبت شده و قابل پیگیری در ۱۳۷ مشهد طی تیرماه سال جاری، با همت پرسنل شهرداری مشهد انجام شده است، به تعبیر دیگر بیش از 11 هزار مشکل شهری و شهروندی، حل شده و از آنها گره گشایی شده است.

وی اضافه کرد: توسعه و نگهداری فضای سبز، نظارت بر ساخت و سازها، رفت و روب و نظافت معابر، رفع سد معبر و مرمت و روکش آسفالت معابر، مهمترین و پرتکرارترین درخواست های شهروندان از مدیریت شهری در تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ طی تیرماه ۱۴۰۰ بوده است.

آدرس کوتاه شده: