دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۵۸ ۷۵
طبقه بندی:
  • اخبار عمومی
  • پرتال مشهد
  • محرم و صفر 1400
چچ
2YPZhNmK2Ycg2YHYttin2YfYp9mKINiq2KjZhNmK2LrYp9iqINiq2KzYp9ix2Yog2K/YsSDYp9iu2KrZitin2LEg2KfZg9ix2KfZhuKAjNmH2KfZiiDYr9mH2Ycg2KfZiNmEINmF2K3YsdmF

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری مشهد خبرداد؛

کلیه فضاهای تبلیغات تجاری در اختیار اکران‌های دهه اول محرم

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری مشهد از قرار گرفتن کلیه فضاهای تبلیغات تجاری در اختیار اکران‌های دهه اول محرم خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مسعود رضوی ضمن تسلیت ایام سوگواری سید الشهدا (ع) و گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: با توجه به شرایط ویژه ماه محرم و اهمیت واقعه کربلا و به منظور ترویج فرهنگ عاشورایی، فضاسازی شهر امسال با توجه به اختصاص کلیه فضاهای تبلیغات تجاری سطح شهر بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، متفاوت از سال‌های قبل و با شور و حال خاصی اجرا شده است.

وی افزود: در راستای فضا آرایی شهری در حوزه اشاعه و ترویج فرهنگ عاشورایی و سیمای بصری و گرامیداشت اقامه عزای سیدالشهدا (ع) با شأنیت شهر مقدس مشهد با توجه به شرایط کرونایی، امسال کلیه فضاهای تبلیغات تجاری سطح شهر شامل بیلبورد (پل های عابر پیاده، آگهی نماها، پل های سواره ها) و استرابورد ها به اکران طرح ها و تبلیغات محیطی مرتبط با ایام ماه محرم و صفر اختصاص داده شد.

رضوی گفت: ضمناً تعداد ۱۱ عدد تلویزیون های شهری و تعداد ۶۰ عدد از مانیتور های قطار شهری نیز در این ایام با محوریت پیام‌های متناسب با دهه اول محرم در جهت ترویج شعائر مذهبی و مفاهیم ارزشمند محرم و هویت بخشی به سیمای بصری شهر استفاده شده است.

گفتنی است که کلیه ظرفیت های تجاری در اختیار سازمان فرهنگی برای اکران های محرمی در اختیار سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد قرار داده شده است.

آدرس کوتاه شده: