پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ ۱۲:۰۵ ۱۰۹
طبقه بندی:
  • اخبار عمومی
  • پرتال مشهد
  • اخبار مرکز 137
چچ
2KvYqNiqINmIINm+2KfYs9iu2q/ZiNmK2Yog2KjZhyDYqNmK2LQg2KfYsiAxNSDZh9iy2KfYsSDYr9ix2K7ZiNin2LPYqiDYtNmH2LHZiNmG2K/ZiiDYqNinINmF2LHZg9iyIDEzNw==

در هفته ای که گذشت؛

ثبت و پاسخگویی به بیش از 15 هزار درخواست شهروندی با مرکز 137

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از ثبت و پاسخگویی به بیش از 15 هزار درخواست شهروندی با مرکز 137 خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کاظم پورکویر ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: طی هفته گذشته و در بازه زمانی 18 تا 24 شهریور ماه سال جاری، 15 هزار و 756 تماس با مرکز ارتباطات مردمی 137 برقرار شده است که از این تعداد 11 هزار و53 تماس ورودی و به چهار هزار و 703 تماس پاسخگویی شده است. همچنین 94 درصد درخواست ها ظرف 72 ساعت اولیه پاسخ داده شده است.

وی افزود: پرتکرار ترین موضوعات هفته شامل ساخت ساز، فضای سبز، رفت وروب، آسفالت و سدمعبر بوده است به طوری که 50 درصد درخواست ها بین پنج موضوع پرتکرار و 50 درصد دیگر نیز شامل موضوعات دیگر شهری می شود.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد بیان کرد: بیشترین درخواست ها نیز مربوط به مناطق دو، سه و 9 و سازمان های اتوبوسرانی، اجتماعی و فرهنگی، حمل و نقل و ترافیک، ساماندهی مشاغل شهری و مدیریت پسماند است.

پورکویر خاطرنشان کرد: تعداد 990 درخواست دریافت و توسط مراجع مربوطه بررسی شده است ولی به علت رد ادعای شهروند یا مغایرت با مصوبات شورای شهر و عدم تطابق با وظایف شهرداری ها امکان اقدام نداشته است اما در مجموع 80 درصد درخواست ها در مرحله حل مشکل، 16 درصد منتظر اقدام و چهار درصد نیز امکان حل نداشته است.

حوریه جمالی پور

منبع:
آدرس کوتاه شده: