دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ ۰۸:۳۵ ۹۱
طبقه بندی:
  • اخبار عمومی
  • پرتال مشهد
  • اخبار مرکز 137
چچ
2KfZgdiy2KfZiti0INix2LbYp9mK2KrZhdmG2K/ZiiDYp9iyINmF2K/Zitix2YrYqiDYtNmH2LHZiiDYqNinINm+2KfYs9iu2q/ZiNmK2Yog2LPYsdmK2Lkg2Ygg2K/ZgtmK2YIg2KjZhyDYr9ix2K7ZiNin2LPYqiDZh9in2Yog2LTZh9ix2YjZhtiv2KfZhg==

در جلسه مشترک با شهردار منطقه پنج مطرح شد؛

افزایش رضایتمندی از مدیریت شهری با پاسخگویی سریع و دقیق به درخواست های شهروندان

جلسه هم اندیشی رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد، مرکز 137 با شهردار منطقه پنج پیرامون بررسی راهکارهای تسریع در اجرای درخواست های ثبت شده شهروندان در سامانه 137 برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کاظم پورکویر در این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت اجرای درخواست های شهروندان به بهترین نحوه ممکن، اظهار کرد: پاسخگویی سریع و با دقت به درخواست های شهروندان رضایتمندی آنان از مدیریت شهری را افزایش می دهد.

وی افزود: اجرای پروژه های عمرانی با توجه به نیاز و درخواست اهالی محلات مناطق کم برخوردار و حاشیه ای شهر، علاوه بر گسترش ارائه متوازن خدمات در سطح شهر، سطح مشارکت و دغدغه مندی شهروندان در مدیریت مطلوب شهری را ارتقا می دهد.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد در ادامه از همکاری شهردار، معاونین و روسای ادارات شهرداری منطقه پنج در راستای پاسخگویی دقیق به پیام های دریافتی در سامانه 137 قدردانی کرد.

گفتنی است که در پایان جلسه از مراحل آماده سازی خودرو فوریت های 137 منطقه پنج بازدید به عمل آمد.

منبع:
آدرس کوتاه شده: