پنجشنبه, ۰۱ مهر ۱۴۰۰ ۱۲:۴۳ ۷۴
طبقه بندی:
  • اخبار عمومی
  • پرتال مشهد
  • اخبار مرکز 137
چچ
2KvYqNiqINmIINm+2KfYs9iu2q/ZiNmK2Yog2KjZhyDYqNmK2LQg2KfYsiAxNCDZh9iy2KfYsSDYr9ix2K7ZiNin2LPYqiDYtNmH2LHZiNmG2K/ZiiDYqNinINmF2LHZg9iyIDEzNw==

در هفته ای که گذشت؛

ثبت و پاسخگویی به بیش از 14 هزار درخواست شهروندی با مرکز 137

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از ثبت و پاسخگویی به بیش از 14 هزار درخواست شهروندی با مرکز 137 خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کاظم پورکویر ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: طی هفته گذشته و در بازه زمانی 25 تا 31 شهریور ماه سال جاری، 14 هزار و 941 تماس با مرکز ارتباطات مردمی 137 برقرار شده است که از این تعداد 10 هزار و263 تماس ورودی و به چهار هزار و 678 تماس پاسخگویی شده است. همچنین 98 درصد درخواست ها ظرف 72 ساعت اولیه پاسخ داده شده است.

وی افزود: پرتکرار ترین موضوعات هفته شامل ساخت ساز، فضای سبز، رفت وروب، آسفالت و سدمعبر بوده است به طوری که 50 درصد درخواست ها بین پنج موضوع پرتکرار و 50 درصد دیگر نیز شامل موضوعات دیگر شهری می شود.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد بیان کرد: بیشترین درخواست ها نیز مربوط به مناطق دو، سه و 9 و سازمان های اتوبوسرانی، اجتماعی و فرهنگی، حمل و نقل و ترافیک، ساماندهی مشاغل شهری و مدیریت پسماند است.

پورکویر خاطرنشان کرد: تعداد هزار و 141 درخواست دریافت و توسط مراجع مربوطه بررسی شده است ولی به علت رد ادعای شهروند یا مغایرت با مصوبات شورای شهر و عدم تطابق با وظایف شهرداری ها امکان اقدام نداشته است اما در مجموع 77 درصد درخواست ها در مرحله حل مشکل، 19 درصد منتظر اقدام و چهار درصد نیز امکان حل نداشته است.

حوریه جمالی پور

منبع:
آدرس کوتاه شده: