سه شنبه, ۰۶ مهر ۱۴۰۰ ۱۱:۵۳ ۱۳۷
طبقه بندی:
  • اخبار عمومی
  • پرتال مشهد
  • اخبار مرکز 137
چچ
2KfYrNix2KfZiiDYqNmK2LQg2KfYsiA2MCDYr9ix2K7ZiNin2LPYqiDZhdix2YXYqiDZvtmK2KfYr9mHINix2Ygg2K/YsSDZhdmG2LfZgtmHIDQg2LfZiiDZitmDINmF2KfZhyDar9iw2LTYqtmH

به همت همیاران محلات مرکز ارتباطات مردمی 137 انجام شد؛

اجرای بیش از 60 درخواست مرمت پیاده رو در منطقه 4 طی یک ماه گذشته

به همت امور راهبری و توسعه همیاران محلات مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد، بیش از 60 درخواست ثبت شده شهروندان در سامانه شهرمن، مربوط به مرمت پیاده رو در منطقه چهار طی یک ماه گذشته پیگیری و اجرا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کاظم پورکویر ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این درخواست ها در محلات منطقه چهار شهرداری مشهد با پیگیری همیاران محلات طلاب، ایثار، گلشور، وحید، فجر و ... در یک ماه گذشته اجرا شده است.

وی افزود: 70 درخواست ثبت شده دیگر در این حوزه نیز طی روزهای آینده اجرا خواهد شد.

پورکویر به پیگیری درخواست های شهروندی در خصوص مرمت کانیوو و جداول توسط همیاران محلات در این منطقه اشاره و بیان کرد: در همین بازه زمانی بیش از 20 مورد از درخواست های شهروندان در این رابطه در محلات شهید قربانی، پنجتن، میثم، وحید، کوی مهدی و... پیگیری و اجرا شده و بیش از 50 درخواست نیز در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: طی این مدت بیش از 70 مورد از پیام های ثبت شده شهروندان در سامانه مرکز 137 مربوط به منطقه چهار نیز توسط همیاران محلات این منطقه صحت سنجی شده است.

پورکویر در پایان گفت: اجرای درخواست های قابل پیگیری شهروندان در کمترین زمان ممکن در مناطق کم برخوردار و حاشیه ای، علاوه بر رفع مشکلات و معضلات عنوان شده، ارتقا رضایت شهروندان از مدیریت شهری را به همراه دارد.

منبع:
آدرس کوتاه شده: