شنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۱۴ ۷۳
طبقه بندی:
  • اخبار عمومی
  • پرتال مشهد
  • اخبار مرکز 137
چچ
2KvYqNiqIDM1MyDZh9iy2KfYsSDZiCA1NyDYp9ix2KrYqNin2Lcg2KjYpyDYtNmH2LHZiNmG2K8g2K/YsSDZhdix2YPYsiAxMzcg2LfZiiA2INmF2KfZhyDar9iw2LTYqtmH

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد خبرداد؛

ثبت 353 هزار و 57 ارتباط با شهروند در مرکز 137 طی 6 ماه گذشته

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: از ابتدای سال جاری 353 هزار و 57 تماس در مرکز ارتباطات مردمی 137 با شهروندان برقرار شده است که 155 هزار و 171 مورد در لحظه تماس اقناع و راهنمایی شده، 100 هزار و 322 پیام جهت پیگیری به مراجع ارجاع داده شده پیگیری و به 97 هزار و 564 پیام پاسخگویی به شهروندان شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کاظم پورکویر درخصوص گزارش نیمسال اول اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد (مرکز 137) اظهار کرد: از ابتدای سال جاری 353 هزار و 57 تماس در مرکز ارتباطات مردمی 137 با شهروندان برقرار شده است که 155 هزار و 171 مورد در لحظه تماس اقناع سازی و راهنمایی شده، 100 هزار و 322 پیام جهت پیگیری به مراجع ارجاع داده شده پیگیری و به 97 هزار و 564 پیام پاسخگویی به شهروندان شده است.

وی افزود: از میان پیام های ورودی به این سازمان 39 درصد قابل پیگیری بوده که به مراجع جهت پیگیری ارسال شد و 61 درصد پیام ها نیز در لحظه تماس پاسخگویی شده است.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد درخصوص پرتکرارترین نیازهای اطلاعاتی شهروندان که در لحظه تماس پاسخگویی شده اند، بیان کرد: اطلاع رسانی در خصوص ارائه خدمات زیرمجموعه های شهرداری و نحوه فعالیت آن ها در ایام کرونا، آگاه سازی در خصوص آلودگی صوتی ناشی از ساخت و ساز، اطلاع رسانی در خصوص زمان فعال بودن آرامستان ها در شرایط کرونا، اطلاع رسانی در خصوص نحوه تکمیل فرم اینترنتی مربوط به قطع و هرس و یا کاشت درخت برای معابر فرعی و اطلاع رسانی در مورد فعالیت سازمان اتوبوسرانی از جمله پرتکرار ترین درخواست های شهروندان است در حالی که سال گذشته موضوعاتی همچون اطلاع رسانی درخصوص ارائه خدمات زیرمجموعه های شهرداری، اطلاع رسانی ساعت سرویس دهی حمل و نقل عمومی، آگاه سازی درخصوص آلودگی صوتی ناشی از ساخت و ساز و راهنمایی جهت قطاعی و هرس درختان جزو پرتکرار ترین موضوعات بوده است.

پورکویر با اشاره به اینکه 94 درصد درخواست های شهروندی ظرف 72 ساعت اولیه پاسخگویی شده است، خاطرنشان کرد: از مجموع 100 هزار و 322 تماس قابل پیگیری، تعداد 22 هزار و 724 درخواست جهت پیگیری به مراجع ارسال شده است اما به علت مغایرت با مصوبات شورا، خارج بودن از حیطه وظایف شهرداری و رد ادعای شهروند مبنی بر وجود مشکل قابلیت اقدام نداشته است.

وی درخصوص پرتکرار ترین موضوعات ارسال شده به مراجع اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون 15 هزار و 743 درخواست با موضوع فضای سبز، 14 هزار و 126 درخواست درخصوص ساخت و ساز و 9 هزار و 175 درخواست با موضوع رفت و روب و شست وشو به مراجع ارسال شده است.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهدبا اشاره به اینکه منطقه دو با 12 هزار و 722 پیام جزو پردرخواست ترین مناطق است، تصریح کرد: 43 درصد مشکلات حل شده شهروندان در بین سه موضوع فضای سبز، نظارت بر ساخت وساز و رفت و روب و شست و شو است و 75 درصد باقیمانده نیز بین سایر موضوعات قرار دارد.

حوریه جمالی پور

منبع:
آدرس کوتاه شده: